زمان مطالعه: 11 دقیقه

اخبار حوادث امروز (18 آبان 1401) از همسرکشی با متادون در مشهد تا دستگیری عاملان قتل صحابه کوچولو در بوستان ولایت

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (18آبان 1401) را بازخوانی می‌کنیم.
18 آبان 1401
شناسه : 91719
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91719
726+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (18آبان 1401) را بازخوانی می‌کنیم.

دستگیری عاملان قتل صحابه کوچولو در بوستان ولایت/ همدستی مادر و 2 دختر دهه هشتادی در قتل و کودک ربایی

باند جنایت خانوادگی که دختر خردسالی به نام صحابه ۵ ساله را در جنوب تهران ربوده و وی را به قتل رسانده بودند، بازداشت شدند.

 

معصومه شوریابی چطور 4 نفر را از مرگ نجات داد؟

  مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اعضای بانوی مرگ مغزی شده ۶۰ ساله ساکن نیشابور موجب نجات و ادامه زندگی چهار بیمار نیازمند عضو شد.

 

چاقوکشی مرگبار در قهوه‌خانه خیابان هنگام

مرد جوان در یک درگیری در قهوه‌خانه خیابان هنگام با ضربه چاقو به قتل رسید.

 

دستگاه برداشت محصولات کشاورزی جان زن ۳۲ ساله را گرفت

  زنی ۳۲ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان فراهان، در هنگام کار با دستگاه برداشت محصول در مزرعه کشاورزی، بر اثر قطع دست راست و خون ریزی شدید، پس از انتقال به بیمارستان جان سپرد.

 

ریزش ساختمان نیمه‌کاره در بومهن / ادامه جستجو برای محبوسین احتمالی

  رئیس آتش‌نشانی بومهن از فروریختن ساختمان نیمه‌کاره در بومهن به دلیل عدم استحکام و ناایمن بودن خبر داد و گفت: این حادثه تاکنون مصدومی نداشته و سگ‌های زنده‌یاب در حال جستجوی محبوسین احتمالی در زیر آوار هستند.

 

آمار امروز کرونا / چهارشنبه 18 آبان 1401

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۹۷ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و یک بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست داد.

 

کشف سلاح جنگی در شمال تهران/ دستگیری دو موبایل‌قاپ حرفه‌ای شمال تهران

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۳۱ قطعه طلای مسروقه، کشف سلاح جنگی در شمال تهران، کشف بیش از دو هزار کیلوگرم پودر غذایی غیرمجاز و ... خبر داد.

 

سرقت موتور برای سرقت از خودرو / اعتراف سارقی به 150 فقره سرقت  

  فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقی که با موتورسیکلت‌های سرقتی اقدام به سرقت از ۱۵۰ دستگاه خودرو کرده بود، خبرداد.

 

دستگیری کلاهبردار خوش تیپ در کرمان / او با جعل مدرارک یازده میلیارد کلاهبرداری کرده بود

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری یک متهم به اتهام فریب شهروندان و انجام ۲۱ فقره جعل و کلاهبرداری به ارزش ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

 

یک فوتی و ۲۳ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در عوارضی قزوین

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: در تصادفی که بامداد امروز ۱۸ آبان ۱۴۰۱ در عوارضی قزوین زنجان اتفاق افتاد، یک نفر فوت و ۲۳ نفر مصدوم شدند.

 

دستگیری اعضای باند اسکیمری در البرز/ آنها ۱۳ هزار کارت بانکی را کپی کردند

با تلاش ماموران پلیس فتا البرز، اعضای باند کلاهبرداری اسکیمری که در سراسر کشور بیش از ۱۳ هزار عدد کارت بانکی را کپی برداری کرده بودند، در استان‌های البرز و هرمزگان دستگیر شدند.

 

نجات از چوبه دار پس از ۱۴ سال در کرج

  به همت مددکاران اداره کل زندان‌های استان البرز و شورای حل اختلاف ۷۴ مستقر در زندان کرج، انجمن حمایت از زندانیان فردیس و با مشارکت خوب خیرین، رضایت اولیای دم از قصاص دو مددجوی زندان کرج اخذ شد.

 

قتل فجیع کارتن خواب فردیسی / قاتلان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سه تن از افرادی که در یک عمل جنون آمیز اقدام به قتل یک کارتن خواب ۴۰ ساله در شهر فردیس کرده بودند، خبر داد.

 

دستگیری سارق سیم و کابل برق و تجهیزات مخابراتی در قرچک

جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری سارق سیم و کابل برق و تجهیزات مخابراتی در قرچک خبر داد.

 

اعدام راشد بلوچ و اسحاق آسکانی در زندان زاهدان

حکم اعدام ۲ نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم به اتهام اقدامات تروریستی، ایجاد ناامنی، تیراندازی به نیروهای انتظامی و به شهادت رساندن چهار نفر از پرسنل مرزبانی استان سیستان و بلوچستان اجرا شد.

 

تجاوز به زنان و دختران تهرانی پشت شمشاد پارکها / یک زن سقط جنین کرد

مرد شیطان صفت که با پرسه زدن در حاشیه بزرگراه‌های تهران‌، زنان و دختران را قربانی نیت شوم خود می‌کرد، در دام کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت گرفتار شد.

 

خودکشی مرد مشهدی با شلیک گلوله در بازار مرمر

  مرد 52 ساله ای در یکی از مراکز مهم تجاری مشهد با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داد.

 

همسرکشی با متادون / زن مشهدی با همدستی 2 نفر شوهرش را کشت

بررسی های ویژه قضایی در پرونده همسرکشی با متادون، در حالی ابعاد جدیدی از این جنایت تکان دهنده را فاش کرد که دو متهم دیگر نیز به خاطر همدستی با زن جوان دستگیر شدند و مقابل میز عدالت ایستادند.

 

ادعای قاتل: مقتول همسرم را ربوده بود، او را کشتم

مرد افغانستانی که به اتهام قتل عمد با سلاح گرم پای میز محاکمه ایستاده بود مدعی شد مقتول 10 سال پیش همسر او را از افغانستان ربوده و به ایران آورده بود.

 

سارقان گوشی خود را در محل سرقت جا گذاشتند

سارقان تجهیزات مدارس غیر‌انتفاعی و آرایشگاه‌های زنانه وقتی گوشی تلفن همراه خود را در محل سرقت جا گذاشتند از سوی پلیس قم دستگیر شدند.

 

مرگ عجیب پسر نوجوان هنگام سرقت از موزه تفرش

سارق نوجوان که هنگام سرقت از موزه پایش با شیشه بریده بود بر اثر شدت خونریزی جان باخت.

 

تصادف ساختگی برای سرقت خونین شاسی بلند

مردی که قصد خرید یک خودروی شاسی بلند داشت در جریان تصادفی ساختگی به دام سارقانی گرفتار شد که نقشه سرقت پول‌های او را کشیده بودند.

 

سارق حواس‌پرت همه سرقت هایش را لو داد

یکی از سارقانی که در تازه‌ترین طرح رعد دستگیر شده، به‌خاطر مصرف مواد آنقدر حواس‌پرتی دارد که وقتی از او درباره سرقت‌هایی که اخیرا مرتکب شده می‌پرسیم، ابتدا اسرار سرقت‌های دیگرش را فاش می‌کند و در میانه گفت‌وگو متوجه ‌می‌شود که چه اشتباهی کرده است.

 

گفتگو با مردی که به دنبال گنج اسرارآمیز بود

  ماموران پلیس در جریان طرح رعد، مردی 43ساله را دستگیر کردند که یک قبضه اسلحه دست‌ساز همراهش بود. او حالا می‌گوید که در جست‌وجوی گنج بوده و این اسلحه را اتفاقی به‌دست آورده است.

 

کلاهبرداری 50میلیاردی با گنج های خیالی در خوزستان

اعضای باند کلاهبرداری که به بهانه فروش گنج و زیرخاکی افراد ساده‌لوح را سرکیسه می‌کردند پس از دستگیری اعتراف کردند که تاکنون از این راه دست‌کم 50میلیارد تومان به جیب زده‌اند.

 

دستگیری سارقانی که در زندان باند سرقت تشکیل دادند

مجتبی، سرکرده یک باند سرقت مسلحانه است که خانه‌های شمال تهران را خالی می‌کردند. او با همدستی 3نفر از دوستانش دست به سرقت می‌زدند تا اینکه پلیس آنها را شناسایی کرد و در جریان عملیات تعقیب و گریز و تیراندازی، هر 4عضو این گروه دستگیر شدند. حالا سرکرده باند از جزئیات سرقت‌های سریالی و انگیزه‌اش از این سرقت‌ها می‌گوید.

 

قاچاق انسان در محور سراوان قربانی گرفت

  مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در ساعت ۰۰:۲۰ امروز چهارشنبه ۱۸ آبان خبر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل اتباع بیگانه افغانستانی در ۵ کیلومتری محور سراوان به خاش به اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد.

 

آخرین «اخبار حوادث» را در صفحه اخبار حوادث حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر