زمان مطالعه: 2 دقیقه

تصادف ساختگی برای سرقت خونین شاسی بلند

مردی که قصد خرید یک خودروی شاسی بلند داشت در جریان تصادفی ساختگی به دام سارقانی گرفتار شد که نقشه سرقت پول‌های او را کشیده بودند.
18 آبان 1401
شناسه : 91686
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91686
255+
بالا
مردی که قصد خرید یک خودروی شاسی بلند داشت در جریان تصادفی ساختگی به دام سارقانی گرفتار شد که نقشه سرقت پول‌های او را کشیده بودند.

حادثه 24 -  مردی که قصد خرید یک خودروی شاسی بلند داشت در جریان تصادفی ساختگی به دام سارقانی گرفتار شد که نقشه سرقت پول‌های او را کشیده بودند.

صبح دیروز سه‌شنبه هفدهم آبان ماه مردی با سرو صورت باندپیچی‌شده و زخمی به دادسرای ویژه سرقت رفت و از چند مرد خشن به اتهام سرقت شکایت کرد. وی در توضیح ماجرا گفت: شغل من دامداری است. مدتی قبل تصمیم گرفتم یک خودروی شاسی بلند بخرم. یکی از دوستانم پیشنهاد داد به نمایشگاه‌های مختلف در پایتخت برویم تا خودروی مورد نظرم را پیدا کنم. سرانجام پس از جست‌و‌جوهای فراوان یک خودروی جک شاسی بلند در یکی از نمایشگاه‌های شرق تهران پسندیدم و آن را  قولنامه کردم.

وی افزود: روز حادثه با صاحب نمایشگاه قرار داشتم تا پول را به او بدهم و ماشین را تحویل بگیرم. وی ادامه داد: با 850میلیون تومان پول نقد و به همراه دوستم به سمت نمایشگاه حرکت کردیم اما در بین راه اتفاق عجیبی افتاد. وی گفت: در بین راه 2خودرو با ماشین ما تصادف کردند و 6سرنشین آن از ماشین‌ها پیاده شدند و فریاد کشیدند که چرا به ماشین آنها خسارت زده‌ایم. وقتی می‌خواستیم با پلیس تماس بگیریم ناگهان مردان ناشناس با چوب و چاقو به سمت ما حمله کردند و به‌شدت من و دوستم را زخمی کردند. وقتی به هوش آمدیم روی تخت بیمارستان بودیم و متوجه شدیم که تصادف ساختگی بوده و مردان خشن پس از زخمی‌کردن ما، همه پول‌هایی را که همراهم بود، خودروی پژو، تلفن همراه و کارت‌های بانکی من و دوستم را سرقت کرده و گریخته بودند. وی ادامه داد: مردان خشن ما را  نیمه‌جان رها کردند تا اینکه رهگذران با دیدن پیکر خونین ما به اورژانس زنگ زدند و از مرگ حتمی نجات یافتیم. حالا هم  شکی ندارم که سرقت با دستور صاحب نمایشگاه صورت گرفته چون بعد از ترخیص از بیمارستان به نمایشگاه رفتم و متوجه شدم که آنجا تعطیل شده و کارکنانش متواری شده‌اند.

با این شکایت، تیمی از مأموران پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را برای بازداشت سارقان خشن آغاز کرده‌اند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر