زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری کلاهبردار خوش تیپ در کرمان / او با جعل مدرارک یازده میلیارد کلاهبرداری کرده بود

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری یک متهم به اتهام فریب شهروندان و انجام ۲۱ فقره جعل و کلاهبرداری به ارزش ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.
18 آبان 1401
شناسه : 91707
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91707
346+
بالا
رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری یک متهم به اتهام فریب شهروندان و انجام ۲۱ فقره جعل و کلاهبرداری به ارزش ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری یک متهم به اتهام فریب شهروندان و انجام ۲۱ فقره جعل و کلاهبرداری به ارزش ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ یدالله حسن پور  اظهار داشت: در پی شکایت یک شهروند مبنی بر فروش یک دستگاه خودروی پژو با سند جعلی به او، بررسی موضوع و تلاش برای شناسایی و دستگیری عامل این کلاهبرداری در دستور کار قرار گرفت.

 سرهنگ حسن پور بیان کرد: در این رابطه ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری با انجام پی جوئی‌های پلیسی و اقدامات اطلاعاتی، متهم دخیل در این کلاهبرداری را شناسایی و او را هنگام تردد در سطح شهر کرمان دستگیر کردند.

 رئیس پلیس آگاهی استان عنوان داشت: این متهم که یک دستگاه خودروی پژو را جهت تعمیر تحویل گرفته، اما آن را با جعل سند به فرد دیگری فروخته بود در تحقیقات بعدی به ۲۰ فقره کلاهبرداری دیگر با فریب مردم در قالب انجام امور ازدواج، غصب عنوان مامور و دیگر عناوین فریبنده و کلاهبرداری‌هایی در مجموع به ارزش ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

 سرهنگ حسن پور با اشاره به اینکه تمام مالباختگان مرتبط با پرونده این متهم شناسایی و با پیگیری‌های ماموران اموال و مبالغ کلاهبرداری شده به آنان باز پس داده شد، به شهروندان توصیه کرد: کلاهبرداران در بیشتر موارد با ظاهری آراسته و شیک پوش، ولخرج و خوش برخورد ظاهر می‌شوند تا بتوانند از این طریق طعمه خود را به دام بیندازند که لازم است شهروندان در مواجهه با این افراد و وعده‌های فریبنده آنان دقت نظر و هوشیاری لازم را داشته باشند.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر