زمان مطالعه: 2 دقیقه

گفتگو با مردی که به دنبال گنج اسرارآمیز بود

ماموران پلیس در جریان طرح رعد، مردی 43ساله را دستگیر کردند که یک قبضه اسلحه دست‌ساز همراهش بود. او حالا می‌گوید که در جست‌وجوی گنج بوده و این اسلحه را اتفاقی به‌دست آورده است.
18 آبان 1401
شناسه : 91684
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91684
259+
بالا
ماموران پلیس در جریان طرح رعد، مردی 43ساله را دستگیر کردند که یک قبضه اسلحه دست‌ساز همراهش بود. او حالا می‌گوید که در جست‌وجوی گنج بوده و این اسلحه را اتفاقی به‌دست آورده است.

حادثه 24 -  ماموران پلیس در جریان طرح رعد، مردی 43ساله را دستگیر کردند که یک قبضه اسلحه دست‌ساز همراهش بود. او حالا می‌گوید که در جست‌وجوی گنج بوده و این اسلحه را اتفاقی به‌دست آورده است.

به چه جرمی دستگیر شده‌ای؟

سوار بر وانتم بودم و در جاده خاکی حرکت می‌کردم که پلیس به من مشکوک شد و دستور ایست داد. با این حال، توقف نکردم و به فرارم ادامه دادم که در نهایت دستگیر شدم و پلیس در ماشینم یک اسلحه کشف کرد و دستگیر شدم.

اسلحه را از کجا تهیه کردی؟

از یک چوپان گرفتم.

چرا؟

داستانش مفصل است. آن چوپان به من گفت در شهرمان گنج وجود دارد. آن موقع به شهرستان رفته بودم که به خانواده‌ام سر بزنم که آن چوپان را دیدم. حرف‌های عجیبی می‌زد و می‌گفت منطقه‌ای وجود دارد که همه پیشگویی کرده‌اند زیر آن گنجی پنهان شده است به نام گنج مادر. می‌گفت اگر آن منطقه را حفاری کنیم، قطعا به زیرخاکی‌های زیادی دست پیدا می‌کنیم. من هم به خیال اینکه قرار است یک‌شبه پولدار شوم، راهی منطقه مورد نظر شدم. چوپانی که می‌گفت نقشه گنج دارد، اسلحه دست‌ساز را به من داد و گفت بهتر است هنگام حفاری همراهمان باشد.

اسلحه را خودش درست کرده بود؟

نه. می‌گفت که یک کولی آن را درست کرده است. فکر می‌کنم از او خریده بود. اسلحه‌اش فشنگ می‌خورد اما نمی‌دانم چند خریده بود.

به گنج دست یافتید؟

نه. قرار بود به‌زودی جست‌و‌جو را شروع کنیم که دستگیر شدم. قرار شد به تهران بیایم و بعد از خرید تجهیزات دوباره به شهرمان برگردم و کار حفاری را شروع کنیم اما به محض ورود به پایتخت، از شانس بدم پلیس به من مشکوک شد و دستگیرم کرد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر