زمان مطالعه: 11 دقیقه

اخبار حوادث امروز (10 دی 98) از آزادی محسن افشانی تا آخرین تلاش ها برای نجات آرمان از چوبه دار

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (10 دی 98) را بازخوانی می کنیم.
11 دی 1398
شناسه : 28206
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28206
676+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (10 دی 98) را بازخوانی می کنیم.

وکیل آرمان در گفت‌وگو با «حادثه 24»

2 قاضی از 3 قاضی صادرکننده حکم قصاص آرمان، از رای خود برگشته‌اند

حکم اعدام آرمان، پسری که به اتهام قتل دختر مورد علاقه اش به نام غزاله به قصاص محکوم شده، قرار است سحرگاه فردا چهارشنبه 11 دی‌ماه اجرا شود، اما وکیل مدافع او در گفت‌وگو با «حادثه 24» از تردید قضات صادر کننده حکم قصاص خبر می دهد و می‌گوید: 2 قاضی از 3 قاضی صادرکننده حکم، از رای خود برگشته‌اند.

 

در گفت‌وگو با «حادثه 24» مطرح شد

قاضی پرونده آرمان:‌ احتیاط در دماء مسلمین باعث شد تردید کنم؛ درخواست رسیدگی مجدد به پرونده دارم

«من در حکم قصاصی که برای آرمان صادر کردم تردید دارم.» این چکیده حرف‌های محمود کیخا، یکی از قضاتی است که برای آرمان، جوانی که قرار است تا ساعاتی دیگر در زندان رجایی شهر پای چوبه دار برود حکم قصاص صادر کرده است. کیخا در گفتگو با «حادثه 24» می گوید چند روز قبل اسنادی به او رسیده که درباره قاتل بودن آرمان دچار تردید شده است.

 

پلمب مطب جراحی زیبایی در شرق تهران / در این مطب دو پزشک غیر متخصص جراحی می کردند

معاون پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از پلمب یک مطب پزشکی در شرق تهران و دستگیری دو پزشک غیر متخصص خبر داد.


محسن افشانی آزاد شد

با درخواست اعاده دادرسی محسن افشانی به دیوان عالی کشور، این دیوان دستور توقف اجرای حکم یکسال حبس وی را صادر کرد.

 

مادر جوان به چند بیمار نیازمند زندگی بخشید

دخترش را بوسید ،دست نوازش روی سرش کشید و از او خداحافظی کرد. قرار بود فقط چند ساعت از او دور باشد اما آن تصادف مرگبار باعث شد این آخرین دیدار مادر و دخترک خردسال باشد. مادری که با اعلام مرگ مغزی او و رضایت خانواده اش اعضای بدنش به چند بیمار نیازمند عمر دوباره ای بخشید.


ماجرای جنجالی قتل غزاله توسط آرمان / هنرمندان از خانواده مقتول تقاضای بخشش کردند

پس از آنکه احسان علیخانی نامه پدر و مادر آرمان را منتشر و از خانواده مقتول تقاضای بخشش کردند، هنرمندان دیگر از جمله رضا کیانیان، نگار جواهریان، کامبیز دیرباز، نیوشاضیغمی، مرجانه گلچین و بسیاری دیگر با انتشار این پست در اینستاگرام خود برای نجات آرمان تلاش کردند.

 

سقوط اتوبوس به دره در محور زنجان - تبریز / تاکنون 9 نفر کشته و 18 نفر مصدوم شده اند

جانشین پلیس‌ راه استان زنجان از واژگونی اتوبوس مسافربری در اتوبان زنجان - تبریز و کشته شدن ۹ نفر از هم‌وطنان خبر داد.


زیباکلام: مهران مدیری هیولای رسانه ای است

صادق زیباکلام گفت: می‌خواهم بدانم اگر روزی کلانتری سر کوچه‌ی مهران مدیری او را احضار کند، مدیری تا کجا فرار و عقب نشینی خواهد کرد. کسانی هستند که تمام جسارت آنها در توسری زدن به افراد زمین خورده خلاصه می‌شود. این افراد که از پاسبان سر کوچه خود حساب می‌برند، خیلی جسارت از خودشان نشان می‌دهند.


مهناز افشار خودش را به پوری بنایی تشبیه کرد

مهناز افشار بازیگر سینمای ایران که چندی است در شبکه ام.بی.سی پرشیا داور مسابقه استعداد یابی شده است در صفحه توئیتر خود نسبت به اعلام نامزدهای جشن مستقل منتقدان انتقاد کرد.


درخواست اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) از رئیس قوه قضائیه

روسای کانونهای وکلای دادگستری و اتحادیه سراسری کانونهای وکلا در اجلاس فوق العاده با صدور بیانیه ای از ر ئیس قوه قضائیه، بازنگری سریع در تبصره ماده ۴۸ قانون آئین دادرسی کیفری و اتخاذ سیاست نسبت به نحوه فعالیت مرکز امور مشاوران قوه قضائیه را درخواست کردند.


دفاع مادرشوهر مهناز افشار از او در برابر بهروز افخمی

سوسن صفاوردی، مادر یاسین رامین و مادرشوهر مهناز افشار، به سخنان تند بهروز افخمی درباره علت مهاجرت این بازیگر به خارج از کشور، پاسخ دا


نجات یک کولبر پیش از دچار شدن به سرنوشت فرهاد خسروی

یک کولبر که در برف و کولاک ارتفاعات گردنه تته در مرز شهرستان سروآباد دچار سرمازدگی و گرفتار شده بود با حضور به موقع نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر نجات یافت.


محاکمه زن افغان به اتهام قتل فاطمه کوچولو / او 11 دختر دیگر را نیز ربوده است

زن افغان که با ربودن 12 دختربچه جواهرات آنها را سرقت کرده است به زودی به اتهام قتل فجیع یکی از این کودکان در دادگاه کیفری یک محاکمه خواهد شد.


مهدی قائدی، ستاره استقلال پای سفره عقد نشست

ستاره جوان استقلال دوشنبه شب در مراسمی پای سفره عقد نشست و رسما متاهل شد.


بازگشت محمدرضا گلزار و مسابقه برنده باش؛ از شایعه تا واقعیت

چند روز قبل خبری درباره بازگشت مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار، در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. این مسابقه پرحاشیه، اردیبهشت امسال، پس از فتوای آیت‌ا... مکارم شیرازی علیه این مسابقه از جدول پخش شبکه 3 کنار گذاشته شد اما حالا قرار است با تغییر نام و دکور جدید، ویژه پخش در شبکه نمایش خانگی ساخته شود. آن طور که در خبر آمده، ساختار این مسابقه مشابه «برنده باش» است.

 

مرگبارترین رویدادهای سال 2019

سال 2019 میلادی با رویدادهای تلخ و شیرین و گاه عجیبی در سراسر جهان همراه بود. از سیل و زلزله های مرگبار گرفته که تغییرات آب و هوایی شدید و طبیعت عامل بروز آنها بوده تا حوادثی که انسان ها زمینه ساز وقوع آن بوده اند.


اجیر کردن قاتل برای قتل خواهر / آدم کشی در ازای 3 میلیون تومان

مرد معتاد که حدود یک سال قبل دختر جوانی را در خانه‌اش به قتل رسانده بود در جلسه دادگاه مدعی شد به دستور خواهر مقتول این جنایت را مرتکب شده است.

 

حکم قصاص برای عامل جنایت در جردن

پسر جوان که در جریان درگیری لفظی با دخترخاله‌اش مرتکب قتل شده بود از سوی قضات به قصاص محکوم شد.

 

همدستی دختر ایرانی و پسر افغان در قتل جوانی با کتانی های لاکچری

با گذشت دو ماه از کشف جسد سوخته پسر جوان در اطراف امامزاده داوود، کارآگاهان پلیس با شناسایی ردپای یک دختر و مرد افغانستانی مقیم سوئد یک گام به حل این معمای جنایی نزدیک شدند.


اسرار نقشه ترور قاضی کرجی از زبان یک متهم به قتل

مرد قاچاقچی که در جریان درگیری با دوستش او را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، صبح یکشنبه در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز محاکمه شد.


جنجال تازه حمید صفت / چرا او نتوانست به هدفش برسد؟

باز هم نام حمید صفت خواننده رپی که مدتی به اتهام قتل همسر مادرش بازداشت شده بود بر سر زبان ها افتاد اما این بار علت دیگری دارد.


ناگفته هایی از اجرای حکم اعدام در گفتگو با چند نفر از مجریان حکم / از چگونگی بستن طناب دار تا 45 دقیقه ای که باید اعدامی بر چوبه دار بماند

همه کسانی که به نوعی درگیر اجرای حکم اعدام هستند می‌گویند بعضی شب‌ها، بخصوص در مواقعی که تب دارند، کابوس اعدام و اعدامی‌ها را می‌بینند. اما در مراسم اجرای حکم اعدام چه اتفاقی می افتد که مجریان حکم تا مدتها این صحنه ها را فراموش نمی کنند؟ در این گزارش به طور مفصل به مراحل اجرای حکم پرداخته ایم. از افرادی که باید در اجرای حکم حاضر باشند تا چگونگی حلقه زدن طناب به گردن محکوم و مدت زمانی که اعدامی باید بالای چوبه دار باشد.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر