زمان مطالعه: 10 دقیقه

اخبار حوادث امروز (4 مرداد 1401) از لیست زنان و دخترانی که کیوان امام به آنها تجاوز کرد تا حمله مرگبار سگ‌های ولگرد به زنی در شوشتر

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (4 مرداد 1401) را بازخوانی می‌کنیم.
04 مرداد 1401
شناسه : 88884
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/88884
716+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (4 مرداد 1401) را بازخوانی می‌کنیم.

 توضیحات پلیس درباره فیلم منتشر شده برخورد با یک بدحجاب در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران به فیلم منتشر شده در فضای مجازی درباره برخورد با یک خانم بدحجاب واکنش نشان داد.

 

ناگفته های راننده‌ای که با بلدوزرش ناجی سیل‌زدگان شد

  علی نَسکند مرد میانسالی که با بلدوزرش ناجی 5 کودک گرفتار در سیلاب شد، می‌گوید: افراد زیادی را تاکنون از خطر غرق شدگی نجات دادم و خدارا شاکرم که این وسیله در بحران‌ها برای نجات جان انسان‌ها به کار آمده است.

 

حمله خونین 5 مرد نقابدار با سلاح وینچستر به مراسم عروسی در قوچان/ انگیزه ضارب چه بود؟

  فرمانده انتظامی قوچان گفت: ۵ عامل حادثه تیراندازی با سلاح وینچستر دریکی از روستاهای قوچان که منجر به زخمی شدن ۲۷ نفر شده بود با همکاری دستگاه قضایی و عوامل انتظامی و امنیتی شهرستان دستگیر شدند.

 

پشت پرده تخریب مغازه های تهرانپارس چه بود؟

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری ۴ تن از عاملان تخریب‌های واحد‌های صنفی و قدرت نمایی با سلاح سرد خبر داد.

 

دستگیری سارق ۱۳ عتیقه دوره ایلامیان از موزه/ سرقت با لباس پلیس در شهرک غرب

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو مامور قلابی، یک سارق اشیای عتیقه و همچنین کشف یک انبار نوشیدنی‌های قاچاق در تهران خبر داد.

 

اعترافات هولناک عاملان قتل دختر 5 ساله در تهران/ سرقت از ۱۰ خانه هنگام مرخصی از زندان

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح برخی از ماموریت‌های این پلیس در روز گذشته از راز قتل یک دختربچه پنج ساله پرده برداشت. او همچنین از دستگیری دو گروه از سارقان حرفه‌ای خودرو و منزل خبرداد.

 

 

نجات سرنشینان پژو از مرگ حتمی توسط ماموران پلیس

گروه اجتماعی-قزوین- معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: 2 نفر از هموطنان که در حادثه تصادف، خودرو آن ها دچار آتش سوزی شده و در خودرو گرفتار شده بودند، توسط ماموران پلیس راه  قزوین-رشت  نجات پیدا کردند.

 

ربودن و شکنجه صاحب مغازه صرافی توسط 3 سرنشین سمند در شیراز/ آدم ربایان به دام افتادند

  فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری ۳ نفر از اعضای باند آدم ربایان و سارقان مسلح در شهر شیراز خبر داد.

 

پشیمانی جمشید شارمهد در دادگاه: جز تاسف خوردن صحبتی ندارم

  ششمین جلسه محاکمه جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر صبح امروز (سه شنبه ۴ مرداد) در شعبه ۱۵ انقلاب و به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی و با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان تهران برگزار شد.

 

دستگیری عامل قمه کشی در بیمارستان طالقانی کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری شروری خبر داد که با قمه کشی در بیمارستان طالقانی کرمانشاه باعث ایجاد رعب و وحشت میان مردم شده بود.

 

تیراندازی در مراسم عروسی کوهدشت باز هم حادثه آفرید

  فرمانده انتظامی کوهدشت با بیان اینکه یک نفر بر اثر تیراندازی در یک مراسم عروسی این شهرستان مجروح شد، گفت: عامل این تیراندازی شناسایی و دستگیر شده‌ است.

 

شهادت یک مامور فراجا در درگیری با اشرار در کرمان/ هلاکت ۶ شرور مسلح

سخنگوی فرماندهی انتظامی استان کرمان از شهادت یک مأمور فراجا در درگیری با اشرار مسلح در استان خبر داد و گفت: در این درگیری شش نفر از اشرار مسلح نیز به هلاکت رسیدند.

 

آمار امروز کرونا / سه شنبه 4 مرداد 1401

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته مبتلایان شناسایی شده و همچنین متاسفانه فوتی‌های ناشی از کرونا در کشور افزایش دوباره داشته؛ به طوری که ۱۱۰۳۵ بیمار جدید شناسایی شدند و ۴۱ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

 

مرگ هولناک مرد 50 ساله جلوی چشمان مردم در محلات

در برخورد یک دستگاه خودرو وانت هایلوکس با عابر پیاده در محلات، که مردی ۵۰ ساله بود، فرد عابر جان خود را ازدست داد.

 

خودکشی پسر جوان بعد از قتل پدرش در پردیس

  پسری جوان پس از قتل پدرش در پردیس قصد داشت با انداختن خودش جلوی خودروهای عبوری خودکشی کند که در اجرای این کار ناکام ماند.

 

عامل جنایت در پارسیان یک جوان افغان بود

  با تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی شهرستان پارسیان، قاتل فراری تبعه ۳۰ ساله افغان در یکی از شهرستان های همجواراستان فارس شناسایی و دستگیر شد.

 

مرگ حسام به 3 نفر زندگی بخشید

  رییس واحد شناسائی و پیوند اعضای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، گفت: ششمین اهدای عضو در سال جاری در کردستان جان چند نفر را از مرگ حتمی نجات داد.

 

جزئیات باورنکردنی نجات مردی که 8روز در چاه قنات مهریزگرفتار بود

حسین از وقتی که همسرش طلاق گرفت و فرزندشان را با خودش برد، حال و روز خوبی نداشت. همیشه‌ توی خودش بود و یک شب که از ناراحتی راهی بیابان شده بود، به داخل چاه سقوط کرد و ناپدید شد تا اینکه بعد از 8روز یک معجزه او را به ما برگرداند».

 

بخشش قاتلی که بخاطر گرسنگی آدم کشته بود

جوانی که بخاطر یک تکه میله آهنی و از سر گرسنگی با مرد سالخورده‌ای که در کار جمع‌آوری ضایعات بود درگیر شده و باعث مرگش شده بود 7سال پس از این حادثه در شرایطی که حکم قصاصش قطعی شده بود بدون هیچ قید و شرطی از سوی اولیای دم بخشیده شد.

 

کشف جسدی در پارک جنوب تهران

یک ماه پس از کشف جسد زنی در یکی از پارک‌های جنوب تهران مأموران پلیس آگاهی زنی را به‌عنوان مظنون بازداشت کردند که گمان می‌رود در این جنایت دست داشته باشد.

 

ناگفته های تیراندازی مرگبار زنی در خواجه ربیع مشهد

زنی که در جریان جنایتی هولناک در خواجه ربیع مشهد مردی را با شلیک گلوله به قتل رسانده است در گفتگویی جزئیات بیشتری از این جنایت را شرح داد.

 

سگ‌های ولگرد جان زن 48 ساله را در شوشتر گرفتند

خانمی ۴۸ ساله که بر اثر گازگرفتگی سگ‌های ولگرد دچار هاری شده بود، جان باخت.

 

لیست زنان و دخترانی که کیوان امام به آنها تجاوز کرد/ او نام زنان و تاریخ تجاوز را یادداشت می کرد

  وکیل پنج شاکی پرونده کیوان امام‌وردی می‌گوید که او علاوه بر تهیه فیلم و عکس، لیستی از نام زنان، تاریخ تولدشان، تاریخ تجاوز به قربانیانش تهیه کرده بود. اما با این حال، بودند زنانی که به دلیل پیش‌بینی صدور حکم اعدام برای او، در این پرونده شکایت نکردند.

 

واژگونی اتوبوسی در یزد/ تاکنون 22 نفر مصدوم شده اند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: تعداد مصدومان واژگونی اتوبوس در حومه شهرستان ابرکوه به ۲۲ نفر رسید. پیش از این اورژانس یزد تعداد مصدومان این حادثه را ۲۰ نفر اعلام کرده بود.

 

آخرین «اخبار حوادث» را در صفحه اخبار حوادث حادثه 24 بخوانید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر