زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات سرنشینان پژو از مرگ حتمی توسط ماموران پلیس

گروه اجتماعی-قزوین- معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: 2 نفر از هموطنان که در حادثه تصادف، خودرو آن ها دچار آتش سوزی شده و در خودرو گرفتار شده بودند، توسط ماموران پلیس راه قزوین-رشت نجات پیدا کردند.
04 مرداد 1401
شناسه : 88872
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/88872
239+
بالا
گروه اجتماعی-قزوین- معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: 2 نفر از هموطنان که در حادثه تصادف، خودرو آن ها دچار آتش سوزی شده و در خودرو گرفتار شده بودند، توسط ماموران پلیس راه  قزوین-رشت  نجات پیدا کردند.

حادثه 24 -  گروه اجتماعی-قزوین- معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: 2 نفر از هموطنان که در حادثه تصادف، خودرو آن ها دچار آتش سوزی شده و در خودرو گرفتار شده بودند، توسط ماموران پلیس راه  قزوین-رشت  نجات پیدا کردند.

سرهنگ دوم رحیم خامدی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تصادف یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس و سواری پراید در کیلومتر 13 آزاد راه قزوین-رشت، بلافاصله ماموران پلیس راه به سراکیپی سرگرد محمدعلی عزیزی در معیت گروهبان یکم ابوالفضل خمسه به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه علاوه بر آسیب های وارده شده به بدنه خودروها، سواری پژو پارس دچار حریق شده و راننده و سرنشین آن در خودروی در حال سوختن گرفتار شده بودند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: ماموران به محض حضور در محل و رؤیت وضعیت موجود، با استفاده از کپسول اطفاء حریق، آتش را مهار کرده و افراد گرفتار در خودرو را نجات دادند.

 سرهنگ دوم خامدی ضمن تقدیر از شجاعت و سرعت عمل این ماموران وظیفه شناس، خاطر نشان کرد: پلیس همواره به عنوان یک نیروی خدمت رسان صورت شبانه روزی در حال فعالیت بوده و از هیچ تلاشی برای حفظ و حراست از جان، مال و ناموس مردم دریغ نخواهد کرد.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر