زمان مطالعه: 7 دقیقه

اخبار حوادث امروز (1 تیر 1401) از خودکشی مرد مشهدی بعد از قتل همسر دومش تاقتل فجیع زن 20 ساله توسط همسرش در منطقه بیسیم

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (1 تیر 1401) را بازخوانی می کنیم.
01 تیر 1401
شناسه : 87745
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/87745
594+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (1 تیر 1401) را بازخوانی می کنیم.

 آتش سوزی آبشار مصنوعی در گرگان

بعد از ظهر امروز آبشار مصنوعی واقع در منطقه جنگلی ناهارخوران گرگان دچار آتش‌سوزی شد و در آتش سوخت. آتش نشانی اعلام کرده است که مواد به کار رفته در طراحی این آبشار موجب گسترش حریق و سوختن آن شده است. هنوز علت این حادثه اعلام نشده است.


کشف لکه های خون در خودروی پسر از قتل مادر خبر می دهد

پسر جوان به عنوان تنها مظنون پرونده مفقودی مادرش در تهران دستگیر شد و تحقیقات در خصوص این پرونده در شعبه یازدهم دادسرای جنایی ادامه دارد.


قتل فجیع زن 20 ساله توسط همسرش در منطقه بیسیم

مرد جوانی که همسرش را در خانه به قتل رسانده بود، دستگیر شد.


حمله افراد ناشناس به آمبولانس بخش عقیلی گتوند

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان با اشاره به حمله افرادی ناشناس به یک آمبولانس گفت: سه عامل ناشناس به آمبولانس پایگاه بخش عقیلی در شهر ترکالکی گتوند حمله کردند.


درگیری وحشتناک در آبادان 3 نفر را به کشتن داد

فرمانده نیروی انتظامی آبادان گفت: چهار نفر از عاملان تیراندازی در یک درگیری منجر به قتل سه نفر، در حاشیه شهرستان آبادان شناسایی و دستگیر شدند.


بخشش پسر کرمانشاهی که در درگیری پدرش را کشت

خوشبختانه این پرونده با اعلام پشیمانی قاتل از بزه خود و تلاش های شبانه روزی اعضای ستاد صبر استان و همیاران صلح و جلسات متعددی که با اولیای دم و بزرگان طایفه برگزار شد، به سازش ختم شد.


آمار امروز کرونا / چهارشنبه 1 تیر 1401

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۲۶۵ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه سه بیمار نیز جان خود را از دست دادند.


سرقت مسلحانه از فروشندگان ماینر و پی اس 5

ماموران پلیس آگاهی پایتخت در تازه‌ترین طرح کاشف اعضای باندی را دستگیر کردند که پس از دیدن آگهی فروش دستگاه ماینر و پی‌اس5 وارد خانه فروشنده‌ها می‌شدند و با سلاح کلت آنها را تهدید به قتل می‌کردند تا نقشه سرقت را اجرا کنند. سرکرده باند می‌گوید هدفشان از سرقت‌های سریالی به‌دست آوردن پول و خوشگذرانی بوده است.


دستگیری مربی بدنسازی به اتهام کلاهبرداری 3 میلیاردی

مرد ورزشکار که مربی بدنسازی است حدود 6سال قبل یک شرکت خدماتی تاسیس کرد تا به بهانه پرداخت وام دست به کلاهبرداری بزند. این مرد از سال97 به اتهام کلاهبرداری 3میلیاردی فراری شد تا اینکه پس از گذشت 4سال در طرح کاشف به دام پلیس افتاد.


روزی هزار تماس تلفنی با مردم برای کلاهبرداری

یکی از مجرمان دستگیر شده در طرح کاشف مردی است که به اتهام کلاهبرداری دستگیر شده است. او متولد سال51 است و سال‌ها قبل به اتهام قاچاق هروئین و کراک دستگیر و به اعدام محکوم شد اما در ادامه روند دادرسی، حکم او شکسته و درنهایت به 15سال حبس تبدیل شد. این مرد اما پس از آزادی به جای اینکه درس عبرت بگیرد بار دیگر به سمت خلاف کشیده شد و نقشه کلاهبرداری سریالی کشید. گفت‌وگو با او را بخوانید.


گروگانگیری سارقان خشن در خانه های ویلایی تهران

اعضای یک باند وقتی هوا تاریک می‌شد وارد خانه‌های ویلایی در شمال غرب پایتخت می‌شدند و با بستن دست و پای اعضای خانواده و گروگان گرفتن آنها دست به سرقت می‌زدند. گفت‌وگو با یکی از اعضای این گروه خشن که در سرقت‌های خود اقدام به ضرب و شتم مالباخته‌ها می‌کردند را می‌خوانید.


زلزله 4.1 ریشتری بندرچارک را لرزاند

زلزله‌ای با قدرت 4.1 ریشتر، بندر چارک در غرب هرمزگان را لرزاند.


آتش گرفتن وحشتناک هواپیمای مسافربری با 126 سرنشین

رسانه های داخلی ایالات متحده اعلام کردند: یک فروند هواپیما حامل ۱۲۶ سرنشین در فرودگاه بین المللی میامی دچار حادثه شد و سپس آتش گرفت.


تجاوز به دختر 17 ساله در باغ متروکه

تحقیقات مأموران پلیس پایتخت درخصوص ربوده‌شدن دختری 17ساله در یکی از پارک‌ها به دستگیری یکی از آدم‌ربایان منجر شد و تلاش‌ها برای دستگیری دومین نفر که متهم به تجاوز به دختر نوجوان است ادامه دارد.


قتل مرموز تاجری در خیابان پاسداران توسط 2 قاتل اجاره ای

تحقیقات در پرونده شلیک مرگبار به تاجر ایرانی در پاسداران نشان داد که 2مرد نقابدار از سوی یک تاجر افغان اجیر شده بودند تا وی را به قتل برسانند.


خودکشی مرد مشهدی بعد از قتل همسر دومش + عکس

مرد 62 ساله ای که همسر دومش را در حاشیه یکی از خیابان های منطقه الهیه مشهد به قتل رسانده بود، با آن که ساعتی بعد توسط کارآگاهان به مرکز درمانی انتقال یافت اما بر اثر عوارض ناشی از تزریق انسولین و مصرف قرص جان سپرد.


آخرین «اخبار حوادث» را در صفحه اخبار حوادث حادثه 24 بخوانید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر