زمان مطالعه: 1 دقیقه

بخشش پسر کرمانشاهی که در درگیری پدرش را کشت

خوشبختانه این پرونده با اعلام پشیمانی قاتل از بزه خود و تلاش های شبانه روزی اعضای ستاد صبر استان و همیاران صلح و جلسات متعددی که با اولیای دم و بزرگان طایفه برگزار شد، به سازش ختم شد.
01 تیر 1401
شناسه : 87723
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/87723
403+
بالا
خوشبختانه این پرونده با اعلام پشیمانی قاتل از بزه خود و تلاش های شبانه روزی اعضای ستاد صبر استان و همیاران صلح و جلسات متعددی که با اولیای دم و بزرگان طایفه برگزار شد، به سازش ختم شد.

حادثه 24 -  خوشبختانه این پرونده با اعلام پشیمانی قاتل از بزه خود و تلاش های شبانه روزی اعضای ستاد صبر استان و همیاران صلح و جلسات متعددی که با اولیای دم و بزرگان طایفه برگزار شد، به سازش ختم شد.

معاون قضایی دادگستری استان کرمانشاه از سازش در پرونده قتلی خبرداد که در آن پسری پنج سال پیش پدرش را در یک درگیری خانوادگی به قتل رسانده بود.

منوچهر فتاحی در تشریح جزییات این پرونده، اظهار کرد: سال 1396 پدر و پسری در جریان یک اختلاف جزیی باهم درگیر می شوند و در این میان پسر نوجوان پدر خود را با ضربه چاقو مجروح کرده و سپس متواری می شود.

وی ادامه داد: علیرغم انتقال پدر به بیمارستان و تلاش کادر درمان، متاسفانه به علت شدت جراحات وارده و خونریزی شدید جان خود را از دست می دهد و این موضوع سرآغاز یک اختلاف شدید خانوادگی و طایفه ای می شود.

رئیس شورای حل اختلاف استان کرمانشاه اضافه کرد: قاتل پس از مدتی توسط پلیس شناسایی و دستگیر می شود و پرونده او به دادسرای رسیدگی به جرائم اطفال ارسال می شود.

وی با بیان اینکه طی این مدت اختلافات شدیدی بین خانواده و طایفه قاتل و اولیای دم بوجود می آید، افزود: در نهایت این پرونده به منظور ایجاد صلح و سازش به ستاد صبر شعبه 45 شورای حل اختلاف استان ارجاع داده می شود و در آنجا بزرگان و ریش سفیدان منطقه برای ایجاد آرامش بین طرفین وارد عمل می شوند.

فتاحی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این پرونده با اعلام پشیمانی قاتل از بزه خود و تلاش های شبانه روزی اعضای ستاد صبر استان و همیاران صلح و جلسات متعددی که با اولیای دم و بزرگان طایفه برگزار شد، به سازش ختم شد.

وی با تقدیر از فعالیت های خیرخواهانه اعضای شورای حل اختلاف، ستاد صبر و همیاران صلح شهرستان کرمانشاه در حل و فصل این پرونده، اظهار کرد: این اعضا با سعه صدر، بردباری، تلاش‌ و کوشش مضاعف توانستند رضایت اولیاء دم را جلب کنند و خانواده مقتول با گذشت از خون پدر خود، زندگی دوباره به قاتل بخشیدند و پرونده پس ازحدود پنج سال با صلح و سازش مختومه شد.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

 

ارسال نظر