زمان مطالعه: 2 دقیقه

اعترافات خواهر سعید، عامل قتل دختر فراری در خیابان کمیل: برادرم قاتل است

خواهر سعید، عامل جنایت در خانه وحشت خیابان کمیل که دختران فراری را به دام می انداخت در جریان بازجویی های مقدماتی در دادسرای جنایی تهران جزئیات قتل یکی از دختران فراری را شرح داد و گفت برادرش قاتل است.
17 آذر 1400
شناسه : 81912
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81912
2892+
بالا
خواهر سعید، عامل جنایت در خانه وحشت خیابان کمیل که دختران فراری را به دام می انداخت در جریان بازجویی های مقدماتی در دادسرای جنایی تهران جزئیات قتل یکی از دختران فراری را شرح داد و گفت برادرش قاتل است.

حادثه 24 - خواهر سعید، عامل جنایت در خانه وحشت خیابان کمیل که دختران فراری را به دام می انداخت در جریان بازجویی های مقدماتی در دادسرای جنایی تهران جزئیات قتل یکی از دختران فراری را شرح داد و گفت برادرش قاتل است.

خواهر سعید به نام مریم، دختری 43 ساله است. او در یک آرایشگاه زنانه کار می‌کند که حالا در برابر اتهام معاونت در قتل قرار گرفته است. او در بازجویی‌ها برادرش را به عنوان قاتل معرفی کرد و گفت: حرف های برادرم در مورد اینکه دختران به یکدیگر حسادت می‌کردند حقیقت دارد اما روز حادثه مقتول با برادرم بر سر ترک خانه درگیر نشده بود. دعوای آنها بر سر این بود که دختر جوان می‌گفت چرا برادرم به او توجهی نمی کند. وقتی دعوای آنها بالا گرفت برادرم از من خواست تا به او وسیله‌ای بدهم که آن دختر را آرام کند. من هم در همان اطراف یک پیچ گوشتی دیدم که به سعید دادم و او با همان پیچ گوشتی جان دخترجوان را گرفت.

متهمان این پرونده با دستور قاضی محمد وهابی بازپرس جنایی تهران بازداشت شده اند. هنوز هویت مقتول مشخص نشده و تحقیقات برای شناسایی او ادامه دارد. از سوی دیگر تحقیقات ویژه‌ای برای شناسایی جرایم احتمالی دیگر از سوی سعید ادامه دارد تا مشخص شود که آیا او مرتکب قتل های دیگری شده و قاتل سریالی دختران فراری است یا نه. علاوه بر این تحقیقات برای شناسایی خانواده دخترانی که در خانه مخوف زندانی بودند ادامه دارد تا ابعاد بیشتری از این ماجرای هولناک فاش شود.

ناگفته های 2 دختر فراری از اسارت در خانه وحشت را در اینجا بخوانید. 

اولین اعترافات عامل جنایت در خانه وحشت خیابان کمیل را در اینجا بخوانید.

عکس های تکان دهنده از خانه وحشت خیابان کمیل را اینجا ببینید

4 ماه زندگی در همسایگی جسد دختر فراری/ ناگفته های همسایه ها از خانه وحشت خیابان کمیل را اینجا بخوانید

ارسال نظر