زمان مطالعه: 4 دقیقه

اولین اعترافات عامل جنایت در خانه وحشت خیابان کمیل/ جزئیات نایلون پیچ کردن جنازه

سعید، پسر جوانی که دختران فراری را در خانه اش واقع در خیابان کمیل زندانی می کرد و جنازه یکی از آنها پس از گذشت 5 ماه در اتاق خواب خانه اش کشف شده است در اولین جلسه بازجویی در دادسرای امور جنایی تهران قتل را انکار کرد.
16 آذر 1400
شناسه : 81910
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81910
2390+
بالا
سعید، پسر جوانی که دختران فراری را در خانه اش واقع در خیابان کمیل زندانی می کرد و جنازه یکی از آنها پس از گذشت 5 ماه در اتاق خواب خانه اش کشف شده است در اولین جلسه بازجویی در دادسرای امور جنایی تهران قتل را انکار کرد.

حادثه 24 - سعید، پسر جوانی که دختران فراری را در خانه اش واقع در خیابان کمیل زندانی می کرد و جنازه یکی از آنها پس از گذشت 5 ماه در اتاق خواب خانه اش کشف شده است در اولین جلسه بازجویی در دادسرای امور جنایی تهران قتل را انکار کرد.   

سعید دیروز برای بازجویی و تحقیق به شعبه دوم دادسرای جنایی تهران منتقل شد. او رفتارهای خشنی داشت و پرخاشگر بود. ناگهان عصبانی می‌شد و فریاد می کشید و شروع می کرد به فحاشی اما بازپرس جنایی او را به آرامش دعوت کرد و از وی خواست جزییات جنایتی که مرتکب شده را فاش کند.

سعید اما قتل را انکار کرد و انگشت اتهام را به سمت یکی از دختران فراری که در خانه‌اش زندانی بود گرفت.

وی گفت: من هیچ کس را در خانه‌ام زندانی نکردم و همه آنها بدون خانه بودند و من سقفی در اختیارشان قرار داده بودم برای زندگی.

او ادامه داد: یکی از آنها که در کمد زندانی بود خودش از من خواست تا در کمد زندانی‌اش کنم. دخترانی که در خانه‌ام بودند به یکدیگر حسادت می‌کردند و اگر به یکی از آنها توجه نشان می‌دادم حسادت دختران دیگر برانگیخته می‌شد. مقتول یکی از دخترانی بود که از خانه‌اش فراری شده و من به او جا داده بودم. اما دختری که در کمد پنهان شده بود به رابطه من و او حسادت می‌کرد. می گفت چرا من به او که تازه وارد است توجه بیشتری نشان می دهم و همین مسئله باعث بوجود آمدن اختلافاتی میان آنها شده بود. دختری که  خودش را در کمد زندانی می‌کرد از من درخواست ازدواج کرده بود و به من علاقه داشت!

متهم ادامه داد: روز حادثه آنها با یکدیگر درگیر شدند و دختری که عاشق من بود جان آن یکی را گرفت. من هم جسد را نایلون پیچ کردم و می ترسیدم آن را از خانه خارج کنم.

دو دختر فراری که ماهها در خانه وحشت زندانی بودند و یکی از آنها در کمد دیواری حبس شده بود. 

سعید که خانه وحشت را با همدستی خواهرش اداره می کرد، فردی بود که در سال 93 مرتکب قتل دختری شده اما پس از پرداخت دیه آزاد شده بود. ماجرا از این قرار بود که سعید در آن زمان نیز دختران فراری و زنانی که جایی نداشتند را به خانه‌اش می‌آورد اما با یکی از آنها درگیر و باعث مرگ او شده بود.

آنطور که دختران حاضر در محل حادثه می‌گفتند، مقتول قصد داشت خانه را ترک کند اما سعید به وی اجازه نداده و سپس با او درگیر شده و وی را هل داده و همین باعث شده بود دختر جوان بر اثر اصابت سرش به جسمی سخت جانش را از دست بدهد.  دادگاه با انجام تحقیقات متهم را به جرم قتل شبه عمد به پرداخت دیه محکوم کرد و سعید پس از گذشت حدود 4 سال با پرداخت دیه از زندان آزاد شد.

 همچنین شواهد نشان می‌دهد سعید از سال‌ها قبل‌ با فریب دختران فراری و زندانی کردن آنها در خانه‌اش، از آنها سوءاستفاده می‌کرد.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که این مرد کارگر مسافرخانه‌ای در جنوب تهران بوده و دختران فراری را با این ادعا که پلیس است اغفال می‌کرده و آنها را به خانه مخوفش می کشانده است.

سعید و خواهرش از حدود 8 سال قبل این آپارتمان را اجاره کرده و آنجا را تبدیل به خانه وحشت کرده بودند.

هم اکنون متهم در بازداشت به سر می برد و بازجویی ها از او ادامه دارد.

ناگفته های 2 دختر فراری از اسارت در خانه وحشت را در اینجا بخوانید. 

عکس های تکان دهنده از خانه وحشت خیابان کمیل را اینجا ببینید

اعترافات خواهر سعید، عامل قتل دختر فراری در خیابان کمیل را اینجا بخوانید

4 ماه زندگی در همسایگی جسد دختر فراری/ ناگفته های همسایه ها از خانه وحشت خیابان کمیل را اینجا بخوانید

ارسال نظر