زمان مطالعه: دقیقه

اخبار حوادث امروز (1 شهریور 1400) از اعترافات پسر 15 ساله مشهدی که اجساد مادربزرگ و پدرش را به آتش کشید تا دخترکشی در فارس

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (1 شهریور 1400) را بازخوانی می کنیم.
01 شهریور 1400
شناسه : 78368
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/78368
610+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (1 شهریور 1400) را بازخوانی می کنیم.

مرگ مشکوک مرد میانسال زابلی در زهک

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از کشف جسد مرد میانسال زابلی در یکی از روستاهای شهرستان زهک پس از 3 روز از اعلام مفقودی وی خبر داد.


زلزله شدید در مرز ایران و افغانستان

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر در عمق ۱۲ کیلومتری زمین، افغانستان - حوالی کاریز (خراسان رضوی) را لرزاند


آمار امروز کرونا، فوتی‌ها و مبتلایان / دوشنبه 1 شهریور 1400

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته متاسفانه ۶۱۰ تن در کشور به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند. همچنین در این بازه زمانی ۵۸۹ هزار و ۳۷۸ دُز واکسن کرونا تزریق شده است.

 

آتش گرفتن اتوبوس در آزادراه تهران-قم / نجات 20 مسافر از میان دود و شعله های آتش

 رئیس پلیس راه پایتخت از آتش گرفتن یک دستگاه اتوبوس در آزادراه تهران - قم خبر داد و گفت: خوشبختانه ۲۰ مسافر به موقع از اتوبوس خارج شدند.


پسر 15 ساله مشهدی مادربزرگ و پدرش را کشت و اجسادشان را به آتش کشید / اسرار جنایت پسر شیشه ای چطور برملا شد

پسر 15 ساله‌ای که در جنایتی تکان دهنده در مشهد، مادربزرگ و پدرش را به قتل رسانده و پس از فیلم برداری هنگام ارتکاب جنایت، اجساد را درون منزل به آتش کشیده بود، با صدور دستورات ویژه قضایی دستگیر شد. بررسی های اولیه نشان می دهد پسر نوجوان به شیشه اعتیاد دارد.


دخترکشی، این بار در فارس / مرد خشمگین دختر جوانش را خفه کرد

مردی که در یک کشمکش خانوادگی دخترش را به قتل رسانده، در بازداشت به‌‌سر می‌برد و تحقیقات از او در حالی ادامه دارد که می‌گوید از ارتکاب این قتل پشیمان است.


نوجوان افغان، فرشته نجات بیماران نیازمند شد / او برای پیدا کردن کار از خانه بیرون رفته بود

نوجوان افغان که برای پیدا کردن کار از خانه بیرون رفته بود در جریان تصادفی دلخراش به‌شدت مصدوم و دچار مرگ مغزی شد و خانواده‌اش در اقدامی انسانی اعضای بدن او را به بیماران نیازمند افغان اهدا کردند.


قصاص، مجازات قتل در حالت مستی / حاضران در پارک شهران شاهد این جنایت بودند

مرد جوان که در حالت مستی مرتکب قتل شده بود در حالی به قصاص محکوم شد که در جلسه دادگاه گفته بود قصد قتل نداشته و اصلاً مقتول را نمی‌شناخته است.


اسیدپاشی مرگبار روی برادر در ورامین

مردی که متهم است در یک حمله اسیدی برادرش را به‌طرز فجیعی به قتل رسانده است، با نقض رأی ازسوی دیوان عالی کشور یک‌بار دیگر پای میز محاکمه می‌رود.


ارسال پیامک‌ ابلاغ قضائی در پوشش سامانه ثنا ترفندی برای کلاهبرداری

معاون اجتماعی پلیس فتا از متلاشی شدن باند سه نفره ارسال پیامکهای جعلی تحت عنوان ابلاغ شکوائیه قضائی خبر داد که مترصد کلاهبرداری از هموطنان بودند.

 

کشته شدن سارق تحت تعقیب با تیراندازی پلیس مشهد

یکی از سرنشینان پراید سرقتی در عملیات تعقیب و گریز طولانی و با شلیک گلوله نیروهای گشت کلانتری رسالت مشهد کشته شد و دو متهم دیگر که باخوش شانسی از میان گلوله های پلیس جان سالم به در بردند نیز در چنگ قانون گرفتار شدند.


اعترافات عامل قتل در بلوار قیام / متهم: از قصاص وحشت دارم

متهم به قتلی که پس از دستگیری به طرز عجیبی جنایت را انکار می‌کرد سرانجام اعتراف کرد که به خاطر حواس‌پرتی دست به قتل دوستش زده است.


قتل پسر 17 ساله بخاطر یک جفت کتانی

دعوای نوجوان 17ساله با دوستش بر سر یک جفت کتانی به قیمت از دست رفتن جانش تمام شد.

 

مجازات عجیب خانم روانشناس بخاطر مصدوم کردن یک عابر

خانم مشاور که به‌دلیل بی‌احتیاطی هنگام رانندگی با فردی تصادف و او را مصدوم کرده بود، از سوی دادگاه به تحمل یک‌ماه حبس محکوم شد، اما قاضی به جای زندان مجازات جالبی را برای او درنظر گرفت.


پسر اراکی قاتل خواهرش شد

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از قتل خواهری جوان، توسط برادرش در یکی از محله های شهرستان اراک خبر داد و گفت: قاتل لحظاتی بعد از ارتکاب قتل دستگیر شد.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر