زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ مشکوک مرد میانسال زابلی در زهک

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از کشف جسد مرد میانسال زابلی در یکی از روستاهای شهرستان زهک پس از 3 روز از اعلام مفقودی وی خبر داد.
01 شهریور 1400
شناسه : 78367
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/78367
304+
بالا
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از کشف جسد مرد میانسال زابلی در یکی از روستاهای شهرستان زهک پس از 3 روز از اعلام مفقودی وی خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از کشف جسد مرد میانسال زابلی در یکی از روستاهای شهرستان زهک پس از 3 روز از اعلام مفقودی وی خبر داد.

ابراهیم ملاشاهی امروز اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی 110 و اعلام کشف جسد مردی میانسال در زمین های کشاورزی روستای  احمد علی خان  از توابع  شهرستان زهک بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان افزود: با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد این مرد بر اثر خفگی به قتل رسیده است.

وی تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی هویت مقتول معلوم  و مشخص شد این مرد 49 ساله در شهرستان زابل به وسیله خودروی شخصی خود اقدام به مسافر کشی میکرده که در تاریخ 25 مرداد ماه سال جاری مفقود و فقدانی وی توسط خانواده اش به پلیس آگاهی شهرستان زابل اعلام شده است.

رئیس پلییس آگاهی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با تحقیقات انجام شده سرنخ هایی از هویت مرتکبین این جنایت به دست آمده که به محض دستگیری جنایتکاران  متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر