زمان مطالعه: 6 دقیقه

اخبار حوادث امروز (21 تیر 1400) از قمه کشی هلیا دختر اصفهانی در پارک تا دستگیری مادری که نوزاد یک روزه اش را از پنجره بیرون انداخت

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (21 تیر 1400) را بازخوانی می کنیم.
21 تیر 1400
شناسه : 77072
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/77072
970+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (21 تیر 1400) را بازخوانی می کنیم.

دستگیری 5 نفر بخاطر افتتاحیه جنجالی پارچه فروشی مهاباد

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت: پنج نفر در ارتباط با ماجرای پرحاشیه افتتاح یک واحد پارچه فروشی در این شهرستان دستگیر شدند.

تصاویری تکان دهنده از هورالعظیم

 رود کرخه سومین رود بلند ایران که از کوه‌های زاگرس سرچشمه می‌گیرد پس از طی مسیری نزدیک به ۷۵۵ کیلومتر در جهت جنوب غربی به تالاب هور‌العظیم با مساحتی بالغ بر ۱۲۰ هزار هکتار می‌ریزد. اما بسته شدن منابع آب هورالعظیم در بالادست کرخه، منابع جانوری و گیاهی یکی از بزرگترین تالاب‌های ایران را به خطر انداخته است. فاجعه زیست‌محیطی زمانی چند برابر می‌شود که نشت فاضلاب شهری و صنعتی در طول این مسیر و پراکندگی ریزگرد‌های سمی با خسارات فراوان به کشاورزی و دامداری مردم محلی همراه خواهد شد.

رانندگان اسنپ طعمه سارقان خشن در غرب تهران

فرمانده انتظامی استان تهران از دستگیری سارقان رانندگان اسنپ در بهارستان و شهرستان های همجوار و تهران بزرگ خبر داد.

 

شکنجه مرگبار شوهر با اجیر کردن دوست پسر

سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زنی خبرداد که برای انتقام گیری از همسرش یک میلیارد و 500 میلیون ریال فردی را اجیر کرده بود.


آمار امروز کرونا، فوتی‌ها و مبتلایان / دوشنبه 21 تیر 1400

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۲۰هزار و ۸۲۹ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۸۲ تن نیز در همین بازه زمانی جان خود را از دست دادند.


مشاهده مین در هورالعظیم و توضیح استانداری خوزستان

مدیر کل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان گفت: تاکنون گزارش موثقی مبنی بر نمایان شدن مین پس از کاهش سطح آب تالاب هورالعظیم دراستان به ما اعلام نشده است.


جزئیات قمه کشی هلیا، دختر نوجوان در پارک / قمه نیم متری در شلوار هلیا

ماجرای دعوای شدید چند دختر نوجوان و سپس قمه‌کشی یکی از آنها به نام هلیا به یکی از پربازدیدترین و پربازخوردترین ویدئوهای ۲۴ ساعت گذشته در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ایران تبدیل شده است.


فلج شدن فک سحر جعفری جوزانی توسط نظام پزشکی پیگیری می شود

مدیرکل کمیسیون پزشکی سازمان نظام پزشکی، جانشین دادستان نظام پزشکی و مشاور اجرایی معاونت انتظامی نظام پزشکی کشور، درباره پرونده پزشکی فلج شدن فک سحر جعفری جوزانی بعد از مراجعه به یک پزشک جراح فک و صورت که اخیرا ویدیوی آن در فضای مجازی منتشر شده، توضیح داد.

 

مرگ دلخراش یک سیمبان در قائم شهر

منابع کارگری در شهرستان قائم شهر در استان مازندران، از مرگ یک «سیمبان» پیمانکاری شرکت توزیع برق بر اثر حادثه کار خبر دادند.

گروگان سه ساله تبریزی از دست آدم ربایان نجات یافت

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: کودک سه ساله تبریزی که به وسیله چهار آدم ربا ربوده و به یکی از شهرهای استان اردبیل منتقل شده بود، با تلاش ماموران پلیس آگاهی نجات یافت.

 

بستنی دومینو با طعم چسب زخم

 پیشاپیش از اینکه ممکن است چندشتان شود عذرخواهی می‌کنیم اما چاره‌ای نیست.

همدستی خواهر و برادر نوجوان با پدرشان برای سرقت طلای کودکان

مرد جوان که با همدستی دو فرزندش یک باند سرقت تشکیل داده و طلاهای کودکان را می‌دزدیدند از سوی پلیس دستگیر شدند.


قطع برق دختر 6 ساله را قربانی کرد

دختری 6ساله وقتی برق منطقه‌شان قطع شد به همراه کودکان همسایه برای بازی به پشت بام رفت و درحالی‌که به کولر تکیه داده بود برق وصل شد و همین اتفاق مرگ او را رقم زد.


جنایت باورنکردنی در تهران؛ مادری نوزاد یک روزه اش را از پنجره بیرون انداخت

مادری که از افسردگی پس از زایمان رنج می‌برد، نوزادش را از تراس خانه به بیرون پرتاب کرد و تا زمانی که همسایه‌ها درِ خانه او را نزده بودند، متوجه مرگ دخترش نشده بود.

 

کلمات کلیدی:
ارسال نظر