زمان مطالعه: 2 دقیقه

همدستی خواهر و برادر نوجوان با پدرشان برای سرقت طلای کودکان

مرد جوان که با همدستی دو فرزندش یک باند سرقت تشکیل داده و طلاهای کودکان را می‌دزدیدند از سوی پلیس دستگیر شدند.
21 تیر 1400
شناسه : 77038
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/77038
290+
بالا
مرد جوان که با همدستی دو فرزندش یک باند سرقت تشکیل داده و طلاهای کودکان را می‌دزدیدند از سوی پلیس دستگیر شدند.

حادثه 24 - مرد جوان که با همدستی دو فرزندش یک باند سرقت تشکیل داده و طلاهای کودکان را می‌دزدیدند از سوی پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ غضبان احمدی‌فرد، فرمانده انتظامی سنقرو کلیایی صبح دیروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از اعلام ۲ مورد سرقت طلاهای دختران خردسال در محلات شهر سنقروکلیایی، رسیدگی ویژه به‌موضوع در دستور کار قرار گرفت. در تحقیقات پلیسی مشخص شد سرقت‌ها توسط سه نفر و از ۲ دختربچه ۵ ساله انجام گرفته است و شیوه سرقت‌ها نیز به این شکل بوده که دختری ۱۵ و پسری ۱۳ ساله با هدایت و راهنمایی پدر ۴۲ ساله خود به بهانه بازی کردن به دختران خردسال نزدیک شده و اقدام به سرقت طلاهای همراه آنها می‌کردند. این خواهر و برادر پس از سرقت طلاها سوار بر خودرو پرایدی که پدرشان در اختیار داشت از محل متواری می‌شدند که با به‌دست آمدن این سرنخ اقدامات اطلاعاتی گسترده‌ای برای دستگیری اعضای باند آغاز شد.

بنابراین مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی پراید مذکور شده و پس از مدتی تعقیب و گریز آن را متوقف و هر سه سرنشین را دستگیر کردند. احمدی‌فرد با بیان اینکه سارقان مردی ۴۲ ساله، دختری ۱۵ ساله و پسری ۱۳ ساله و پدر و فرزند هستند، گفت: هر سه نفر آنها به ارتکاب سرقت طلای دختران خردسال اعتراف کردند و طلاها که شامل یک جفت گوشواره و ۲ عدد النگو بود کشف شد.

رئیس پلیس سنقروکلیایی در پایان با اشاره به معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضایی برای صدور احکام لازم، از خانواده‌ها خواست بیشتر مراقب فرزندان خردسال خود باشند و از آویزان کردن طلا به آنها خودداری کنند.

ارسال نظر