زمان مطالعه: 3 دقیقه

قطع برق دختر 6 ساله را قربانی کرد

دختری 6ساله وقتی برق منطقه‌شان قطع شد به همراه کودکان همسایه برای بازی به پشت بام رفت و درحالی‌که به کولر تکیه داده بود برق وصل شد و همین اتفاق مرگ او را رقم زد.
21 تیر 1400
شناسه : 77037
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/77037
421+
بالا
دختری 6ساله وقتی برق منطقه‌شان قطع شد به همراه کودکان همسایه برای بازی به پشت بام رفت و درحالی‌که به کولر تکیه داده بود برق وصل شد و همین اتفاق مرگ او را رقم زد.

حادثه 24 - دختری 6ساله وقتی برق منطقه‌شان قطع شد به همراه کودکان همسایه برای بازی به پشت بام رفت و درحالی‌که به کولر تکیه داده بود برق وصل شد و همین اتفاق مرگ او را رقم زد.

ظهر چهارشنبه شانزدهم تیرماه پیکر نیمه جان دختری 6ساله به بیمارستانی در تهران منتقل شد. دختربچه دچار برق‌گرفتگی شده و حال وخیمی داشت و دقایقی بعد روی تخت بیمارستان جان باخت. در این شرایط ماجرای مرگ غم‌انگیز او به قاضی مصطفی واحدی بازپرس جنایی تهران گزارش و تحقیقات آغاز شد.  بررسی‌ها حکایت از این داشت که روز حادثه دختر بچه درحالی‌که زمان قطعی برق منطقه بوده، برای بازی به پشت بام رفته که بعد از وصل‌شدن برق دچار برق‌گرفتگی شده است. پدر این دختر که برای شکایت از مقصران مرگ فرزندش به دادسرای جنایی تهران رفته بود گفت: ما در ساختمانی 4طبقه زندگی می‌کنیم و همسایه‌های ما از بستگانمان هستند. روز حادثه برق منطقه قطع شد و به دلیل گرمای زیاد بچه‌ها برای آب بازی به پشت‌بام رفتند. وی ادامه داد: بعد از 2 ساعت برق‌ها وصل شد و ما ناگهان صدای جیغ و فریاد بچه‌ها را شنیدیم. سراسیمه به سمت پشت بام رفتیم که دیدیم دختر6ساله مان روی زمین افتاده و از هوش رفته است. بچه‌ها می‌گفتند که دخترمان به کولر تکیه داده بود و همان لحظه برق وصل شد و او فریاد زنان به گوشه‌ای پرت شد.  حالا از اداره برق شکایت داریم که با قطع و وصل کردن برق‌ باعث مرگ او شده است.

در ادامه بازپرس جنایی تهران دستور تحقیق از شاهدان حادثه را صادر کرد. همان بچه‌هایی که با دختر 6ساله روی پشت‌بام بازی می‌کردند. آنها نیز گفتند که متوفی به یکی از کولرها تکیه داده بود که ناگهان او به چند متر آنطرف‌تر پرتاب شد. به‌دنبال این حادثه مرگبار و شکایت خانواده دختر بچه 6ساله، بازپرس جنایی تهران با تعیین یک کارشناس دادگستری، از وی خواسته تا ابعاد این حادثه را بررسی و اعلام کند که علت برق‌گرفتگی مرگبار کودک به قطع و وصل شدن ناگهانی برق مربوط بوده یا دلیلش نقص فنی کولر بوده است.

ارسال نظر