انتخابات سی و یکمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز در حال برگزاری است. گزارش لحظه به لحظه انتخابات در «پایگاه خبری حادثه 24».
زمان مطالعه: دقیقه

لحظه به لحظه با انتخابات کانون وکلای دادگستری مرکز

انتخابات سی و یکمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز در حال برگزاری است. گزارش لحظه به لحظه انتخابات در «پایگاه خبری حادثه 24».
05 تیر 1399
شناسه : 33610
نسخه چاپی
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news2/33610
2278+
بالا

 

جمعه 23:45 >>  نتایج انتخابات کانون وکلای مرکز/ نهایی

انتخابات سی و یکمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز روز پنجشنبه 5 تیر 1399 برگزار شد. نتایج نهایی شمارش آراء انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری به این شرح است.

 

 

جمعه 13:30 >>  نتایج اولیه انتخابات کانون وکلا اعلام شد؛ حجتی و مالکی در صدر

 تازه ترین خبرهای منتشر شده درباره نتایج شمارش آرای سی و یکمین دوره از انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز از صدرنشینی سید مهدی حجتی و جلیل مالکی حکایت دارد.

 

جمعه 09:30 >>  3821 نفر در انتخابات کانون وکلا شرکت کردند 

صورتجلسه ای که از انتحابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز در اختیار حادثه 24 قرار گرفته است نشان می دهد در سی و یکمین دوره از انتخابات کانون وکلا 3821 نفر شرکت کرده اند. هرچند این میزان به نسبت دوره های قبل کاهش داشته اما با وجود شیوع بیماری کرونا و محدودیت های بهداشتی از سوی ناظران موفقیت آمیز قلمداد می شود.

 

 

جمعه 09:30 >>  اولین تصاویر از شمارش آرای انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای مرکز

چند ساعت پس از پایان رای گیری انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز از صبح امروز (جمعه) شمارش آرا آغاز شده است. طبق آنچه گفته شده قرار است نتایج اولیه تا ساعت 12 ظهر امروز مشخص شود.

20:00 >> انتخابات کانون وکلا تا ساعت ده شب تمدید شد

 انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز به دلیل استقبال رای دهندگان تا ساعت ده شب امشب تمدید شد.

 

19:30 >> آغاز شمارش آراء از صبح جمعه

شمارش آراء سی و یکمین دوره انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز از صبح جمعه آغاز خواهد شد. بر اساس اعلام یکی از اعضای هیئت مدیره کانون وکلا شمارش آراء انتخابات از صبح فردا (جمعه) آغاز خواهد شد وی به حادثه 24 گفت بر اساس اعلام هیئت نظارت قرار است پس از پایان رای گیری محل اخذ آراء پلمب شده و از صبح جمعه شمارش آراء آغاز شود. به گفته وی به احتمال زیاد نتایج اولیه شمارش آراء تا ظهر جمعه مشخص شده و نفرات راه یافته به سی و یکمین دوره از هیئت مدیره شناخته خواهند شد.

 

 

19:20 >> احتمال تمدید ساعت انتخابات

حضور پرشور وکلاء در انتخابات صنفی خود اعضای هیئت نظارت بر انتخابات را غافلگیر کرد. بر اساس شنیده های حادثه 24 ساعت پایان رای گیری که ساعت 21  اعلام شده بود به احتمال زیاد به دلیل استقبال وکلا تمدید خواهد شد .

 

19:00 >> 3200 نفر در انتخابات کانون وکلا شرکت کردند

حضور وکلاء در سی و یکمین دوره از انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز بیش از حد انتظار بود،  طوری که تا ساعت 19 امروز 3200 تعرفه رای مصرف شد. یکی از اعضای هیئت مدیره با اعلام این خبر به حادثه 24 گفت: حضور همکاران پای صندوق های رای بیش از حد انتظار بود.

 

 

17:10 >> انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز به روایت تصویر

 

17:05 >> نعمت احمدی کاندیدای انتخابات هیئت مدیره کانون وکلا مرکز می‌گوید: «آخرین باری که شاهد چنین استقبال پرشوری بودم، سال اول وکالتم بود؛ یعنی سال 1356. این استقبال هم برای گرفتن حق صنف وکلا است؛ به این خاطر که متاسفانه تمام مسوولین قضاییه کشور در تلاش هستند تا برخوردی با کانون وکلا صورت بگیرد. در حال حاضر ما با آیین‌نامه‌ای مواجه شده‌ایم که بدون کمترین سوال از صنف وکلا و در پشت درهای بسته نوشته شده است. در مقابل کانون وکلا یک مرکز مشاوره موازی ساخته شده است که پیگیری تخلفاتش را بر عهده ما قرار داده‌اند، ما باید جوابگوی ایراد و اشکالات شما باشیم؟ به همین خاطر همه وکلا بدون در نظر گرفتن هر گروه‌بندیی جمع شده‌ایم تا تابلوی کانون وکلا با استقلالی که دارد، محفوظ بماند. تمام وکلایی که شرکت کرده‌اند، لیاقت برنده شدن در این انتخابات را دارند. منتهی اگر افرادی که از جایگاه علمی بالاتری برخوردار هستند، در این انتخابات پیروز شوند، باعث خرسندی همه ماست.»  

 

17:00 >>جلیل مالکی کاندیدای انتخابات هیئت مدیره کانون وکلا مرکز می‌گوید: «در ابتدا باید از همکارانم تشکر کنم که با وجود بیماری کرونا پای صندوق‌های رای آمده‌اند. اگر هیئت مدیره با رای تعداد کمی از همکاران تشکیل می‌شد، دلگرمی زیادی از کاندیدها از بین می‌رفت اما هیئت مدیره‌ای که با اکثریت آرا تشکیل شود، اقتدار کانون را ثابت می‌کند. باتوجه به شور هیجانی که من الان می‌بینم، برنده این انتخابات کل جامعه وکلای کشور است. اگر من به هیئت مدیره راه پیدا کنم اولین قدم را برای حل چالش‌های پیش روی وکالت برمیدارم و قدم دوم ایجاد اتحاد و انسجام برای جامعه وکلاست.»

 

16:40 >> انتخابات کانون وکلا / گفتگو با محمد تقی غفاری فردویی

 

16:30 >>  انتخابات کانون وکلا / گفتگو با جعفر کوشا

 

16:15 >> انتخابات کانون وکلا / گفتگو با التفات سنایی 

 

16:10 >> انتخابات کانون وکلا / گفتگو با امیر فرهاد حنیف زادگان

 

 

16:00 >> انتخابات کانون وکلا / گفتگو با داریوش اشرافی

 

15:45 >>انتخابات کانون وکلا / گفتگو با حسین سرتیپی 

 

15:40 >> انتخابات کانون وکلا / گفتگو با علیرضا آذربایجانی

 

 15:35 >>انتخابات کانون وکلا / گفتگو با زینب تعالی

 

15:30 >>  انتخابات کانون وکلا / گفتگو با جلیل مالکی

 

15:27 >>علی‌رضا آذربایجانی کاندیدای انتخابات هیئت مدیره کانون وکلا مرکز می‌گوید: «با توجه به شیوع کرونا تا حدی پیش‌بینی کرده بودیم که از تعداد شرکت کنندگان کم شود اما تا الان جمعیت خوبی حاضر شده‌اند. امیدوارم شرکت در این انتخابات بیشتر شود و شاهد حضور حداکثری همکاران باشیم. همیشه در هر دوره‌ای انتخابات حساسیت‌ها و ویژگی‌های خود را داشته اما در دوره اخیر قوه ‌قضاییه در مرحله اصلاح مقررات وکالت است و این اصلاحات می‌تواند به استقلال کانون کمک کند. بنابراین به امید خدا در دوره بعد هیئت مدیره جدید با فکر نو، انرژی بیشتر و دور از مسائل شعاری به جامعه وکلا کمک خواهند کرد.»

 

15:25 >>انتخابات کانون وکلا / گفتگو با عبدالله سمامی

 

 

15:20 >> انتخابات کانون وکلا / گفتکو با فرناز زرنگار

 

 

 

15:10 >>  انتخابات کانون وکلا / گفتگو با نعمت احمدی

 

13:10 >> تخلف در تبلیغات محیطی انتخابات کانون وکلا

در شرایطی که هیئت نظارت بر انتخابات در روزهای گذشته طی اطلاعیه ای انجام هر گونه تبلیغات، توضیع هدیه و پخش کردن هر گونه بروشور را در محدوده کانون ممنوع اعلام کرده بود، تعداد زیادی از کاندیداها از شب قبل از انتخابات تبلیغات محیطی خود را در خیابان زاگرس آغاز کردند و این تبلیغات با توضیع هدایا و بروشور همچنان ادامه دارد.

 

 

12:14 >>امیر فرهاد حنیف‌زادگان کاندیدای انتخابات هیئت مدیره کانون وکلا مرکز می‌گوید: «خداروشکر در ساعات اولیه جمعیت خوبی حاضر شده‌اند. باتوجه به مشکلاتی که جامعه وکالت با آن مواجه است، حضور بیشتر همکاران و رای آنها پشتوانه قوی است برای هیئت مدیره قوی و کارآمدی که بتواند با مشکلات مواجه شود و آنها را به نفع وکلا حل و فصل کند و در آخر امیدوارم هم سلامت انتخابات حفظ شود و هم سلامت وکلا.»  

 

12:12 >>زینب تعالی کاندیدای انتخابات هیئت مدیره کانون وکلا مرکز می‌گوید: «به دلیل شیوع کرونا انتظار چنین استقبالی را نداشتم اما از خوبی‌های این بیماری این بود که پروتکل‌های بهداشتی در حین تبلغات انجام می‌شود و انتخابات نسبت به سال‌های گذشته منظم‌تر شده است. رای‌گیری از 8 صبح شروع شده و تا 9 شب ادامه دارد اما به دلیل اینکه تعداد محدودی می‌توانند برای رای دادن وارد ساختمان شوند، بر اساس خبر هیئت نظارت شاید ساعت آن تمدید هم شد؛ بنابراین از وکلای عزیز برای رای دادن تشریف بیاورند.»

 

 

12:10 >>حسین سرتیپی کاندیدای انتخابات هیئت مدیره کانون وکلا مرکز می‌گوید: «امروز برای جامعه وکلا روز بزرگی است و رای همه عزیزان رای به عزت و استقلال کامل کانون وکلاست. مراسم خوب پیش می‌رود اما یک گلایه دارم آن هم این است که بر اساس اطلاعیه شورای نظارت قرار نبود تبلیغات گسترده از سوی کاندیدها صورت پذیرد و کسانی که مانند من به مقرر پای‌بند بوده‌ایم، الان محکم شده‌ایم.»

 

 12:00 >>فرناز زرنگار کاندیدای انتخابات هیئت مدیره کانون وکلا مرکز می‌گوید: «امیدوارم امسال هم مانند سال‌های گذشته شاهد حضور تعداد زیادی از وکلا برای رای دادن در انتخابات باشیم که بهترین کاندیدها برای هیئت مدیره انتخاب شوند تا در نتیجه بتوانند خدمات ارزنده‌ای به کانون ارائه دهند. دو ماه گذشته با بیشتر شدن اتحاد و همدلی وکلا اتفاقات خوبی افتاده است و به امید خدا با همین اتحاد و همدلی نشان خواهیم داد که کانون مدنی و کهن، وکلا با قدرت بیشتر پابرجاست.»

 

11:00 >>دعوت رییس اسبق کانون وکلا برای شرکت در انتخابات

 

 

 10:45 >> گزارش میدانی خبرنگار حادثه 24 از انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای مرکز

انتخابات کانون وکلای دادگستری مرکز که از ساعت 8 صبح با حضور وکلای پرشور شروع شده و همچنان ادامه دارد.

 

 

09:20 >> گزارش میدانی خبرنگار حادثه 24 حاکی از آن است که جامعه وکلا حضور پر شوری در انتخابات هیئت مدیره کانون وکلا دارند طوری که سرتاسر خیابان زاگرس و خیابان های منتهی به آن مملو از کاندیداها، هواداران آنها و رای دهندگان است.

 

8:00 >> از لحظاتی قبل سی و یکمین دوره انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز آغاز شد. 

ارسال نظر