زمان مطالعه: 8 دقیقه

اخبار حوادث امروز (24 شهریور 1400) از اجرای حکم قصاص قاتل بی‌رحم در زندان رجایی شهر تا دستگیری قاتلان ستایش دختر ۱۲ ساله در ایذه

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (24 شهریور 1400) را بازخوانی می کنیم.
24 شهریور 1400
شناسه : 79273
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/79273
583+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (24 شهریور 1400) را بازخوانی می کنیم.

نجات دو جوان قشمی از پای چوبه دار / یک تصادف ساده آنها را قاتل کرد

دو جوان 25 و 29 ساله هرمزگانی با رضایت اولیا دم در قشم، از قصاص رهایی یافتند. این افراد در جریان درگیری یک فقره تصادف خودرو، دو جوانی را در جزیره قشم با ضربات چاقو به قتل رساندند.

 

سرنوشت مژده ایزدی دختر نوجوان در کردستان اشک همه را درآورد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: اعضای بدن نوجوان ۱۶ ساله دهگلانی که دچار عارضه مرگ مغزی شده بود، به چند بیمار نیازمند عضو، اهدا شد.


شگرد عجیب سارقان مسلح طلافروشی در همدان ناکام ماند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: سارقی که از طریق پشت بام قصد ورود به یک طلافروشی و سرقت زیور آلات را داشت، با اقدام به موقع پلیس شناسایی و دستگیر شد


انهدام یک تیم تروریستی توسط وزارت اطلاعات

با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) یک تیم تروریستی وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای متخاصم، شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت.

 

دستگیری مدعی نفوذ در دستگاه های اجرایی گلستان

دادستان عمومی و انقلاب آق قلا از دستگیری فردی خبر داد که با ادعای نفوذ در دستگاه های اجرایی، اسناد هویتی جعلی به قربانیان می فروخت.


کانال آبی در رامهرمز جان دو کودک را گرفت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت:2 کودک خردسال شامگاه سه شنبه در کانال آبی در رامهرمز غرق شدند.


نحوه بازگشایی مدارس و تردد شبانه برای تزریق واکسن اعلام شد

استاندار تهران نحوه بازگشایی مدارس و همچنین تردد شبانه افراد برای تزریق واکسن را تشریح کرد.

 

زخمی شدن یک نفر بر اثر تیر اندازی در بلوار سیدجمال الدین ساده

فردی که با تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در بلوار سید جمال الدین اسد آبادی ساوه موجب مصدومیت یکی از شهروندان شده بود در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

 

ناگفته های وکیل اکبر خرمدین: محجور بودن موکلم در دست بررسی است

وکیل تسخیری پدر بابک خرمدین در پاسخ به این پرسش که قاتل بارها ابراز رضایت از عمل خود کرده و صراحتا گفته پشیمان نیست، آیا بعد گذشت ماه‌ها همچنان بر همان عقیده است، می‌گوید: «علی‌اکبر خرمدین هرگز ابراز ندامت نکرده و همچنان بر همان عقیده است که کار بدی نکرده و تصمیم و عمل او حتما بهترین تصمیم بوده است!»


قتل در مشهد دستگیری در نهبندان

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌جنوبی از شناسایی و دستگیری قاتل فراری که در شهر مشهد استان خراسان‌رضوی مرتکب قتل شده بوددر شهرستان نهبندان خبر داد.


شناسایی و بازداشت قاتلان ستایش دختر ۱۲ ساله در ایذه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه از شناسایی و بازداشت عوامل قتل دختر ۱۲ ساله در این شهرستان خبر داد.

 

آمار امروز کرونا / چهارشنبه 24 شهریور 1400

بنابر اعلام وزارت بهداشت متاسفانه در شبانه روز گذشته ۴۵۲ بیمار کووید ۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.


سرنوشت اکبر خرمدین در گروی سلامتی خواهرش / قصاص یا بخشش؛ مسئله این است

سرنوشت اکبر خرمدین که به اتهام قتل داماد، پسر و دخترش در زندان به سر می برد، به نظریه پزشکی قانونی درباره وضعیت مادر فرامرز(یکی از مقتولان) گره خورده و هنوز به پایان نرسیده است.


زمین گیر شدن دو گروه از سارقان مسلح با اقتدار پلیس پایتخت

رئیس پلیس پایتخت از زمین گیر شدن سارقان مسلح در 2 عملیات جداگانه پلیس پایتخت و کشف دو قبضه سلاح جنگی از آن ها خبر داد.


عملیات ضربتی سپاه در خوی برای آزادی 30 گروگان + جزئیات

براساس اعلام روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهداء علیه السلام سپاه در برخورد و مقابله با شبکه سازمان یافته قاچاق اتباع خارجی ، با اقدام اطلاعاتی در شهرستان خوی ، یک باند گروگان گیری ، شکنجه و اخاذی اتباع خارجی شناسائی و منهدم شد


تجاوز وحشیانه 4 شرور مشهدی به 2 زن جوان در باغی متروکه

اعضای یک باند مخوف زورگیری و گوشی قاپی که با تهدید چاقو دو زن جوان را در مشهد به باغی کشانده بودند و مورد آزار و اذیت قرار داده بودند در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند. تحقیق از دستگیرشدگان نشان می دهد آنها در چندین فقره زورگیری نیز دست دارند.


بخشش عامل جنایت در شهرری، پای چوبه دار / در زندان رجایی شهر چه اتفاقی افتاد؟

پسر جوانی که در یک درگیری مرتکب قتل شده بود، موفق شد پای چوبه دار از اولیای‌دم رضایت بگیرد و این‌‌بار به لحاظ جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

 

استخدام قاتل با یک میلیون تومان / جنایت در شمال تهران چگونه رقم خورد

مرد کینه جو برای انتقام از همکارش دو نفر را استخدام کرد تا او را تنبیه کنند اما ماجرا آنطور که تصور می کرد پیش نرفت و دوفرد اجیر شده دست به جنایت زدند.

 

حسن رعیت به ۳۵ سال حبس محکوم شد

سخنگوی قوه قضاییه از محکومیت حسن رعیت مجموعا به ۳۵ سال حبس خبر داد و گفت: بخشی از این پرونده پیش‌تر در دادگاه رسیدگی و منجر به صدور حکم شده بود و بخشی از آن مفتوح بود که اخیرا منجر به صدور حکم بدوی شد.


خبر فوت یاسر منگوری زیر شکنجه تکذیب شد

مرکز رسانه قوه قضاییه مرگ شخصی با هویت یاسر منگوری زیر شکنجه و در حین بازداشت را تکذیب و اعلام کرد که او در درگیری مسلحانه کشته شده است.


اجرای حکم قصاص قاتل بی‌رحم در زندان رجایی شهر/ او جسد مقتول را به آتش کشیده بود

مردی که پس از قتل جوان آشنا، جسد او را داخل خودروی پژو گذاشته و آن را به آتش کشیده بود در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شد.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر