زمان مطالعه: 9 دقیقه

اخبار حوادث امروز (20 شهریور 1400) از تجاوز 7 مرد افغان به زن شوهردار ایرانی تا پشت پرده خبر بمب گذاری در بانک کشاورزی کیانپارس اهواز

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (20 شهریور 1400) را بازخوانی می کنیم.
20 شهریور 1400
شناسه : 79066
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/79066
688+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (20 شهریور 1400) را بازخوانی می کنیم.

حرکات نمایشی قایق در آبهای سیریک جان پسر نوجوان را گرفت

پسر نوجوان سیریکی در دریا غرق و جان باخت. پسر 16 ساله به نام اسماعیل ملاحی اهل گروک سوار بر قایق موتوری یکی از دوستانش راهی دریا شد . شناوردر حال حرکت با سه سرنشین در ۳ مایلی ساحل گروک دچار مشکل شد . سکاندار قایق در زمان حرکات نمایشی نتوانست کنترل شناور را به دست بگیرد وباعث شد اسماعیل به درون آب بیافتند. وی سرش به پروانه شناور برخورد کرد و جان باخت . جسد این پسرحدود یک روز بعد کشف شد.

 

کارگر هشترودی یک کیسه طلا را به صاحبش بازگرداند

پاک دستی کارگر مغازه دار هشترودی، ۱۰۰ گرم طلای گمشده را به صاحبش بازگرداند.

جسد کوهنورد مشهدی پس از 6 روز در دماوند کشف شد

 پیکر کوهنورد ۶۵ ساله مشهدی که برای صعود به دماوند رفته بود ۶ روز پس از مفقودی پیدا شد.

 

پشت پرده خبر بمب گذاری در بانک کشاورزی کیانپارس اهواز

یک مقام مسئول در بانک کشاورزی ضمن تکذیب بمب گذاری در شعبه کیانپارس اهواز اظهار داشت: هیچ بمب گذاری در این شعبه رخ نداده است.


جزئیات سرقت مسلحانه در اسدآباد / یکی از سارقان کشته شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۴ سارق مسلح و کشته شدن یک تن از آن ها در درگیری با ماموران در این شهرستان خبر داد.


درگیری خونین در آزادشهر / دو مرد و یک زن مجروح شدند

فرمانده انتظامی آزادشهر از نزاع و درگیری خانوادگی در روستای فاضل‌آباد این شهرستان خبرداد.

 

تفریح مرگبار سه نوجوان در آبگیر بیلقان

جعفری مدیریت بحران فرمانداری کرج از غرق شدن ۳ نوجوان در آبگیر بیلقان خبر داد.

 

آمار امروز کرونا / شنبه 20 شهریور 1400

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۱۶هزار و ۶۵۴ بیمار جدید کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه در همین بازه زمانی ۴۴۴ تن به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

 

تولد 5 قلوهای شیرازی همه را شگفت زده کرد

 رئیس بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز، از ۵ قلوزایی مادر ۲۹ ساله اهل جویم لارستان در این بیمارستان خبر داد و گفت: نوزادان برای افزایش وزن گیری در آی سی یو به سر می‌برند.

مردی با ترفندی عجیب دختران جوان را بیهوش و از آنها سرقت می کرد
خرید و فروش عتیقه و زیرخاکی در اینستاگرام

«تجارت پر سود با خرید و فروش عتیقه و زیرخاکی». این نقشه مردی جوان بود که در اینستاگرام طعمه‌هایش را شناسایی می‌کرد و بعد از فریب آنها و بیهوش کردنشان با نسکافه مسموم همه اموالشان را سرقت می‌کرد.

 

جنایت هولناک در بلوار عبدالمطلب مشهد / برادرزن، قربانی دعوای زن و شوهری شد

مرد 46 ساله ای که برای لجبازی با همسر مطلقه اش ، مانع از دیدار او با فرزندش شده بود، در یک جنایت تکان دهنده برادرزنش را با ضربات چاقو به قتل رساند.

 

تجاوز 7 مرد افغان به زن شوهردار ایرانی در باغ فرحزاد / متجاوزان یک جسد به سپیده نشان دادند

7 مرد افغانستانی که متهم هستند زن جوانی را در یک باغ بزرگ مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند، پای میز محاکمه رفتند. قربانی که زنی جوان است، مدعی شد متهمان با نشان‌دادن جسد یک دختر او را تهدید و وادار کردند که با آنها رابطه داشته باشد.

 

چاقو کشی مردی برای همسرش بخاطر مهریه / زن جوان تا یک قدمی مرگ پیش رفت

«من بیگناهم؛ وقتی بر سر مهریه با همسرم درگیر شدم او با چاقو خودزنی کرد». مرد جوانی که به اتهام حمله خونین به همسرش تحت تعقیب پلیس بود، پس از دستگیری و به‌رغم وجود همه شواهد، مدعی است که بی‌گناه است.

 

عکسهایی از درگیری خونین سارقان مسلح با پلیس در بزرگراه شهید همت

عوامل کلانتری ۱۴۰ باغ‌فیض شب گذشته حین گشت‌زنی در بزرگراه شهید همت به یک دستگاه خودروی پژو پارس با سه نفر سرنشین مظنون شدند،برای بررسی بیشتر موضوع، به خودروی مذکور نزدیک شده که سرنشینان خودرو به محض مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کرده و پس از مقابله به مثل عوامل انتظامی، متهمان با به جا گذاشتن خودروی خود از محل فرار کردند.در تیراندازی متقابل یک نفر از متهمان زخمی و همچنین یک نفر از مأموران نیز مجروح شد. از این افراد، چهار قبضه سلاح جنگی و هفت تیغه خشاب سلاح کلاشینکف برجای ماند.

قتل های اشتباهی؛ بازخوانی پرونده 5 جنایت که قربانیانش اشتباهی کشته شدند

اشتباهی جان می‌دهند، بدون اینکه جزئی از طرفین درگیری باشند. تنها گناه‌شان این است که در لحظه اشتباه از کنار عده‌ای که آمده‌اند تا جان بگیرند، عبور کرده‌اند. کودکان و زنان و مردانی که با شلیک اشتباهی در یک دعوای گروهی زندگی‌شان به پایان می رسد. این گزارشی است از 5 پرونده قتل که قربانیانش به طور اشتباهی به قتل رسیده اند.

 

درگیری خانوادگی در کوهرنگ رنگ خون گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان کوهرنگ از وقوع نزاع خانوادگی در این شهرستان خبر داد، گفت: بر اثر استفاده از سلاح سرد در پی وقوع اختلافات ملکی در این شهرستان، یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.


مرگ هولناک پسر جوان در زاینده رود؛ قتل یا حادثه؟

بررسی ها در خصوص مرگ هولناک جوانی در زاینده رود در شرایطی ادامه دارد که معلوم نیست او بر اثر حادثه در رودخانه غرق شده یا اینکه بر اثر توطئه ای شوم به قتل رسیده است. خانواده این جوان در گفتگویی جزئیات بیشتری از آنچه بر سر فرزندشان آمده را بازگو می کنند.

 

جزئیات قتل ستایش دختر 12 ساله در تیراندازی ایذه / گلوله از پیشانی دختربچه وارد و از پشت سرش خارج شد

درگیری مسلحانه 2 گروه از اوباش در ایذه باعث اصابت گلوله به دختری نوجوان در خیابان و مرگ او درمقابل چشمان پدرش شد.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر