زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات سرقت مسلحانه در اسدآباد / یکی از سارقان کشته شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۴ سارق مسلح و کشته شدن یک تن از آن ها در درگیری با ماموران در این شهرستان خبر داد.
20 شهریور 1400
شناسه : 79054
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/79054
510+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۴ سارق مسلح و کشته شدن یک تن از آن ها در درگیری با ماموران در این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۴ سارق مسلح و کشته شدن یک تن از آن ها در درگیری با ماموران در این شهرستان خبر داد.

افشین یاری امروز اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی موسی آباد شهرستان اسدآباد ساعت ۴ بامداد روز گذشته حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی محدوده روستای چشمه قنداب به سمت شهرستان تویسرکان به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک که بلافاصله به آن دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست ماموران اقدام به فرار کرد و سرنشینان این خودرو نیز در این حین شروع به تیراندازی به سمت خودروی ماموران کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد بیان کرد: پس از تلاش ماموران سرانجام خوروی این افراد توقیف شد که  در این درگیری یک تن از سارقان مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

وی گفت: در این عملیات یک دستگاه خودروی نیسان توقیف، چهار متهم دستگیر و تعداد دو قبضه سلاح جنگی کلاش و کلت کمری از آن ها کشف شد.

یاری با بیان اینکه متهمان برای رسیدگی به اتهامات خود به مرجع قضائی معرفی شدند خواستار توجه به این مهم شد.

ارسال نظر