زمان مطالعه: 3 دقیقه

جزئیات قتل ستایش دختر 12 ساله در تیراندازی ایذه / گلوله از پیشانی دختربچه وارد و از پشت سرش خارج شد

درگیری مسلحانه 2 گروه از اوباش در ایذه باعث اصابت گلوله به دختری نوجوان در خیابان و مرگ او درمقابل چشمان پدرش شد.
20 شهریور 1400
شناسه : 79022
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/79022
1105+
بالا
ناگهان صدایی آمد و لحظاتی بعد ستایش مقابل چشمان پدر و خواهر و برادرهایش روی زمین افتاد. گلوله به پیشانی‌اش خورده بود و از پشت سرش بیرون آمده و به دیوار برخورد کرده بود. او در چشم بر‌هم زدنی غرق خون شد و پدرش و بقیه بچه‌ها شوکه شده بودند و از وحشت فریاد می‌زدند.
درگیری مسلحانه 2 گروه از اوباش در ایذه باعث اصابت گلوله به دختری نوجوان در خیابان و مرگ او درمقابل چشمان پدرش شد.

حادثه 24 - درگیری مسلحانه 2 گروه از اوباش در ایذه باعث اصابت گلوله به دختری نوجوان در خیابان و مرگ او درمقابل چشمان پدرش شد.

شامگاه پنجشنبه صدای تیراندازی در خیابان مجاور بیمارستان شهدای ایذه، سکوت آنجا را شکست. به‌دلیل واقع شدن بیمارستان در این خیابان معمولا همیشه شهروندان تلاش می‌کردند سر و صدا مزاحم بیماران نشود اما آن شب اوضاع متفاوت بود. 2گروه از اوباش شهر که ظاهرا از مدت‌ها قبل با یکدیگر اختلاف داشتند با هم درگیر شده و در این درگیری اقدام به تیراندازی کردند.

همزمان با درگیری میان اوباش بود که مرد میانسالی از محل کار به خانه برمی‌گشت. خانه او در نزدیکی همان محلی بود که اوباش با هم درگیر شده بودند. او زنگ در را زد و لحظاتی بعد دختر 12ساله‌اش به نام ستایش، خوشحال از رسیدن پدر به خانه، خودش را به مقابل در رساند و آن را باز کرد و وارد کوچه شد.

یکی از اقوام خانواده ستایش به حادثه 24 می‌گوید: پدر ستایش میوه فروش است و آن شب با وانت پر از میوه به خانه برگشته بود و بچه‌ها به کوچه آمده بودند که در انتقال میوه‌ها به داخل حیاط به او کمک کنند. او 4دختر و 2پسر دارد که ستایش دختر سومش بود.

وی ادامه می‌دهد: همانطور که بچه‌ها میوه‌ها را به داخل حیاط می‌بردند و به کوچه برمی‌گشتند ناگهان صدایی آمد و لحظاتی بعد ستایش مقابل چشمان پدر و خواهر و برادرهایش روی زمین افتاد. گلوله به پیشانی‌اش خورده بود و از پشت سرش بیرون آمده و به دیوار برخورد کرده بود. او در چشم بر‌هم زدنی غرق خون شد و پدرش و بقیه بچه‌ها شوکه شده بودند و از وحشت فریاد می‌زدند.

خون زیادی از دختر می‌رفت و پدرش او را در آغوش گرفته بود و چون بیمارستان شهدا در همان نزدیکی بود، در کمترین زمان ممکن او را به اورژانس بیمارستان منتقل کرد. در همان معاینه اولیه، پزشکان پی بردند که دختر نوجوان وضعیت وخیمی دارد. آنها همه تلاش‌شان را برای نجات دختر مجروح انجام دادند اما اصابت گلوله به جمجمه‌اش باعث مرگ او شد.

براساس این گزارش، به‌دنبال مرگ ستایش، معلوم شد که وی بر اثر اصابت گلوله‌ای که اشرار هنگام درگیری شلیک کرده بودند به قتل رسیده است و تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این درگیری و عامل شلیک گلوله آغاز شده است.

ارسال نظر