زمان مطالعه: 7 دقیقه

اخبار حوادث امروز (7 تیر 1400) از فایل صوتی مادر بابک خرمدین تا شهادت ستوانیکم امید چائی‌پز با چاقو بخاطر معافیت از سربازی

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (7 تیر 1400) را بازخوانی می کنیم.
07 تیر 1400
شناسه : 76663
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76663
640+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (7 تیر 1400) را بازخوانی می کنیم.

ناگفته های سقوط مرگبار تیردروازه روی سر پسر 11 ساله در محله جیحون / 6 سال قبل این تیردروازه قربانی دیگری گرفته بود

تحقیقات در خصوص سقوط مرگبار تیردروازه در یکی از زمین های بازی محله جیحون بر سر پسری 11 ساله در حالی آغاز شده است که بررسی ها نشان می دهد 6 سال قبل نیز در همین زمین بازی سقوط تیردروازه جان نوجوان دیگری را نیز گرفته بود.


همدست عامل تیراندازی امروز در جیرفت دستگیر شد / مضروب دچار مرگ مغزی شده است

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت با اشاره به تیراندازی امروز یک مرد به همسر سابق خود در نزدیکی شورای حل اختلاف این شهرستان گفت: علت اصلی این جنایت اختلافات مالی و خانوادگی بوده است.

 

شهادت ستوانیکم امید چائی‌پز با ضربه های متعدد چاقو

مسئول وظیفه عمومی لاهیجان حین انجام وظیفه در پی درگیری با یکی از مراجعه کنندگان براثر ضربات چاقو به لقاءالله پیوست.

 

فایل صوتی مادر بابک خرمدین / ایران موسوی: شوهرم به آرزو تجاوز می کرد

موسوی مدعی‌شده که او به زور با همسرش ازدواج کرده‌بود و سال‌ها تحت اجبار با او زندگی کرده- حتی پیش می‌آمده که شوهرش در را به روی او قفل کند.فایلی صوتی از ایران موسوی، مادر بابک و آرزو، مقتولان کشتار خانواده خرمدین، منتشر شده که از درون زندان اوین فرستاده شده است.موسوی در این فایل صوتی مدعی‌شده همسرش در غیاب او به دخترشان، آرزو، تجاوز می‌کرده؛ سال‌ها با خود او رابطه خشن و آمیخته با ترس داشته و او نمی‌توانسته در برابر رفتارهای زناشویی و کارهای شوهرش مقاومتی کند.

 

قتل پسر 13 ساله در تجریش

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران از قتل پسر 13 ساله در درگیری 2 جوان در منطقه تجریش خبر داد.


آمار امروز کرونا، فوتی‌ها و مبتلایان / دوشنبه 7 تیر 1400

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته متاسفانه ۱۴۰ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.


شلیک مرد خشمگین به همسرش جلوی شورای حل اختلاف

یک زن امروز (۷ تیر) مقابل ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان جیرفت هدف شلیک گلوله شوهرش قرار گرفت و به بیمارستان انتقال یافت.


سرقت مسلحانه از یک گلخانه در مبارکه

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که اقدام به سرقت مسلحانه از یک گلخانه در شهرستان مبارکه کرده بود در کمتر از یک ساعت خبر داد.


اسرار جنایت در شهرک اوج کرج برملا شد؛ دوست خانوادگی عامل قتل زن و شوهر جوان و دختر 5 ساله

بازجویی از زن و شوهری که به اتهام دست داشتن در قتل زوجی جوان همراه دختر 5ساله‌شان در شهرک اوج کرج دستگیر شده‌اند نشان می‌دهد که مرد جوان به‌دلیل اختلافات مالی دست به این جنایت هولناک زده است.

 

ناگفته های قتل زن جوان به دست راننده اسنپ از زبان خانواده مقتول

جاده بوئین زهرا همان نقطه‌ای است که راننده اسنپ نفس مسافرش را گرفت و تنش را به آتش کشید. مرضیه مادر ۴۷ساله قزوینی همان مسافر سفر مرگ است. مسافری که در آتش بی‌جواب راننده از تنش جز خاکستر هیچ نماند.


عامل قتل در پارک بهاران قصاص نمی شود / نوجوان قاتل با یک ماده قانونی نجات یافت

پسر نوجوانی که در نزاع با همکلاسی‌هایش در پارک بهاران مرتکب قتل شده بود با حکم قضات از قصاص رهایی یافت و به حبس و پرداخت دیه محکوم شد.


جزئیات تازه از خودکشی دانشجوی دانشگاه فردوسی / کشف یک دست نوشته از سعید قلی بیگلو

سعید قلی بیگلو، دانشجوی پسادکترای فیزیک به دلیل تالمات روحی در خوابگاه دانشگاه فردوسی مشهد خودکشی کرد و به زندگی اش پایان داد. اما این حادثه با چه انگیزه ای اتفاق افتاد و چه تبعاتی داشت؟


فرار دختر 16ساله به افغانستان بعد از سرقت طلاهای مادرش

دختری 16ساله که به تازگی با پسری افغان در فضای مجازی آشنا شده بود، پس از سرقت طلاهای مادرش از خانه فرار کرد و به افغانستان گریخت.

 

شلوار گشادهای مشهد دستگیر شدند / اعتراف به540 فقره گوشی قاپی

کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در ادامه عملیات گسترده مبارزه با زورگیری و گوشی قاپی در مشهد، شش عضو باند معروف به «شلوار گشادها» را دستگیر کردند و با اعترافات آنها از 540 فقره سرقت رمزگشایی شد.


سرقت 11 میلیاردی از گالری اشیای آنتیک تهران

با شکایت مردی که مدعی است سکه‌های قدیمی و عتیقه‌اش به ارزش 11میلیارد تومان در یک گالری اجناس عتیقه و آنتیک به سرقت رفته است، تحقیقات پلیس برای دستگیری سارق آغاز شد.

 

کلمات کلیدی:
ارسال نظر