زمان مطالعه: 3 دقیقه

سرقت مسلحانه از یک گلخانه در مبارکه

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که اقدام به سرقت مسلحانه از یک گلخانه در شهرستان مبارکه کرده بود در کمتر از یک ساعت خبر داد.
07 تیر 1400
شناسه : 76650
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76650
255+
بالا
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که اقدام به سرقت مسلحانه از یک گلخانه در شهرستان مبارکه کرده بود در کمتر از یک ساعت خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که اقدام به سرقت مسلحانه از یک گلخانه در شهرستان مبارکه کرده بود در کمتر از یک ساعت خبر داد.

سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه در یک گلخانه واقع در  مبارکه ، بلافاصله ماموران واحد گشت انتظامی فرماندهی انتظامی این شهرستان در محل حاضر شدند.

وی افزود: فرد شاکی در تحقیقات اولیه به ماموران عنوان کرد که صبح زود به همراه ۲ کارگر دیگر مشغول کار بوده که فرد ناشناسی با در دست داشتن اسلحه کُلت جنگی وارد گلخانه شده و ۳ عدد گوشی تلفن همراه آنها را سرقت و پس از شلیک یک تیر به مچ پای چپ وی از محل متواری می شود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: پس از اظهارات فرد شاکی، تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی شهرستان در محل حاضر شده و با اقدامات علمی و تخصصی و بررسی های هوشمندانه و تطبیق گفته های شاکی از مشخصات ظاهری سارق با افراد سابقه دار نهایتاً ردپای یکی از سارقان سابقه دار را در این سرقت ها به دست آوردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه فرد مذکور از سارقان سابقه دار و حرفه ای بود از شناسایی مخفیگاه متهم در کمتر از یک ساعت خبر داد و گفت: سرانجام کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی متهم را در مخفیگاه خود دستگیر و در بازرسی از محل ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه به همراه یک قبضه اسلحه کلت کمری جنگی، ۶۸ عدد فشنگ کلاشینکف، ۸ عدد فشنگ کلُت ، ۶ عدد فشنگ دست ساز و تعدادی قداره و چاقوی ضامن دار را کشف کردند.

سرهنگ تُرکیان با بیان اینکه متهم پس از اعتراف صریح به سرقت مسلحانه از گلخانه به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد، گفت: سرعت عمل و اقدام ضربتی پلیس در این عملیات هشدار جدی به همه مجرمان سابقه دار است و این افراد باید بدانند که در رصد هوشمندانه پلیس قرار دارند و در صورت انجام هرگونه عمل مجرمانه ای در کمترین زمان ممکن سایه ماموران را بر سر خود خواهند دید.

ارسال نظر