زمان مطالعه: 2 دقیقه

فرار دختر 16ساله به افغانستان بعد از سرقت طلاهای مادرش

دختری 16ساله که به تازگی با پسری افغان در فضای مجازی آشنا شده بود، پس از سرقت طلاهای مادرش از خانه فرار کرد و به افغانستان گریخت.
07 تیر 1400
شناسه : 76630
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76630
453+
بالا
دختری 16ساله که به تازگی با پسری افغان در فضای مجازی آشنا شده بود، پس از سرقت طلاهای مادرش از خانه فرار کرد و به افغانستان گریخت.

حادثه 24 - دختری 16ساله که به تازگی با پسری افغان در فضای مجازی آشنا شده بود، پس از سرقت طلاهای مادرش از خانه فرار کرد و به افغانستان گریخت.

تحقیقات در این پرونده از چند روز قبل با شکایت زن و شوهری در دادسرای جنایی تهران شروع شد. آنها از پسری افغان شکایت داشتند و می‌گفتند که او، دخترشان را ربوده است. مادر این دختر نوجوان به بازپرس شعبه نهم دادسرا گفت: دخترم مدتی قبل با پسری در فضای مجازی آشنا شد. چند وقت که از آشنایی‌شان گذشت متوجه شد که پسر جوان کارگر ساختمانی و اهل کشور افغانستان است. وقتی دخترم ماجرای این آشنایی را با ما مطرح کرد و گفت مرد افغان از او خواستگاری کرده است شوکه شدیم. دخترم فقط 16سال دارد و من و شوهرم به‌شدت با این ازدواج مخالفت کردیم. اما او لجبازی‌هایش را شروع کرد. به نشانه اعتراض غذا نمی‌خورد و با ما صحبت نمی‌کرد. همسرم وقتی متوجه شد که او همچنان با پسر افغان ارتباط تلفنی دارد گوشی موبایلش را از او گرفت و اجازه نمی‌داد تنهایی از خانه خارج شود. زن جوان در ادامه گفت: این وضعیت ادامه داشت تا اینکه یک شب متوجه شدیم دخترم بی‌آنکه ما را در جریان قرار بدهد از خانه فرار کرده است. او نیمه‌های شب زمانی که من و همسرم خواب بودیم، وسایلش را جمع کرده و با برداشتن مدارک شناسایی از خانه رفته بود. علاوه بر این دخترم تمام طلاهایم را که حدود 500تا 600میلیون تومان ارزش داشت را برداشته بود و من مطمئنم که جوان افغان او را فریب داده و تشویق کرده که طلاها را سرقت کند.

وی ادامه داد: بعد از رفتن دخترم همه جا را گشتیم تا اینکه دوستش حقایق تکان دهنده‌ای را برایمان بازگو کرد. او گفت که دخترم برایش تعریف کرده که با نقشه کارگر افغان قرار است طلاهای مرا را سرقت کند تا با پرداخت پول به قاچاقچیان انسان به‌صورت غیرقانونی از کشور خارج شوند. دخترم به دوستش گفته که قرار است به افغانستان بروند و حالا من و همسرم به‌شدت نگران سرنوشت دخترم هستیم.

با شکایت این زن و مرد، تحقیقات برای شناسایی ردی از دختر ناپدیدشده و کارگر افغان با دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران آغاز شده است.

ارسال نظر