زمان مطالعه: 7 دقیقه

اخبار حوادث امروز (16 اسفند 99) از همدستی دختر جوان با دوست پسرش برای قتل مادر، خواهر و ناپدری اش تا خودکشی سه دختر نوجوان در مسکن مهر دهدشت

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (16 اسفند 99) را بازخوانی می کنیم.
16 اسفند 1399
شناسه : 73344
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/73344
920+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (16 اسفند 99) را بازخوانی می کنیم.

حریق در کارخانه تولید گونی و نخ پلاستیکی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک کارخانه تولید گونی و نخ پلاستیکی خبر داد.

داماد آبروی عروس را با عکس هایش برد

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عامل پرونده ای با موضوع انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی در شبکه های اجتماعی، خبر داد.

 

تیراندازی پلیس در اتوبان آزادگان برای دستگیری سارق

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای خودرو در عملیات تعقیب و گریز، خبر داد.


دستگیری قاتل در صحنه وقوع قتل

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: شخصی که مردی 70 ساله ای را در یکی از محله های شهرستان اراک به قتل رسانیده بود،‌ در عملیات ماموران پلیس شهرستان اراک و در محل وقوع قتل دستگیر شد.

 

ناگفته های تنها بازمانده جنایت بانک کشاورزی همدان پس از 31 سال

خانه سازمانی طبقه دوم بانک کشاورزی حوالی میدان آرامگاه همدان، محل جنایت هولناک خانواده نفیسی بود. وقتی در خانه از جا کنده شد قصه تلخ این خانواده کلید خورد. دزدان نقاب‌پوش همه را کشتند نگهبان بانک، مادر، پدر و دو برادر را، اما بیتا زنده ماند تا تنها بازمانده آن جنایت خونین باشد. مرگ به سرنوشت خانواده نفیسی سنجاق شده بود و زمستان 68 همدان را خونین کرد.


آمار امروز کرونا، فوتی‌ها و مبتلایان / شنبه 16 اسفند 99

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۶۰ هزار و ۵۹۴ نفر رسید.


محاکمه دوباره پسر جوان به اتهام قتل فجیع دوست صمیمی

پرونده پسرجوانی که متهم است دوستش را به قتل رسانده و یکبار از سوی قضات به حبس و دیه محکوم شده بود با اعتراض اولیای دم بار دیگر در شعبه هم‌عرض دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد.


خودکشی سه دختر نوجوان در مسکن مهر دهدشت

سه دختر نوجوان در دهدشت اقدام به خودکشی کردند.


اولین پاسخ آیدین آغداشلو به اتهام تجاوز به دختران جوان

آیدین آغداشلو برای اولین مرتبه به اتهاماتی که به او در خصوص تجاوز به دختران جوان از جمله چند نفر از شاگردانش وارد شده، پاسخ داد


درخواست وکیل بابک زنجانی برای شکایت از ساسی مانکن

یک کارشناس مسائل حقوقی با بیان اینکه انتشار کلیپ مبتذل از سوی یک خواننده واکنش‌های فراوانی داشته است، گفت: وزارت امور خارجه، دستگاه دیپلماسی، بخش بین‌الملل قوه قضاییه و معاونت حقوقی ریاست جمهوری باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های حقوقی بین المللی استفاده کنند و طرح دعوا علیه نامبرده در مرجع قانونی را در کشور محل سکونتش و یا در دادگاه‌های اروپایی به جریان اندازند.


دیدار مادر و پسر بعد از 29 سال دوری

پسر جوانی که 29 سال قبل از مادرش جدا شده بود با کمک مأموران اداره چهارم پلیس آگاهی تهران مادرش را پیدا کرد.


۳ مخزن سوخت در مرز ایران و افغانستان طعمه حریق شد

سخنگوی گمرک اظهار داشت: ساعتی پیش سه مخزن سوخت در گمرک ابو نصر فراهی افغانستان دچار حریق شد و گمرک و سازمان‌های مستقر در ماهیرود خراسان جنوبی اقدامات ویژه ای برای کمک به افغانستان و مهار آتش سوزی در پیش گرفته‌اند.


3 قتل هولناک در بلوار ابوذر / همدستی دختر جوان با دوست پسرش برای قتل مادر، خواهر و ناپدری اش

40روز قبل جنایتی هولناک در شرق تهران رخ داد. جنایتی که قربانیان آن یک زن میانسال، شوهر جدیدش و دختر خانواده بودند اما راز این جنایت در همه این روزها مخفی بود تا اینکه چهارشنبه گذشته و با دستگیری دختر بزرگ خانواده اسرار این قتل‌عام خانوادگی فاش شد.


روحانی: برای سفر به شهرهای قرمز و نارنجی برنامه ریزی نکنید

رییس جمهور گفت: الان که شرایط را می‌بینیم جز یک استان که به دلیل همجواری با کشور دیگری و رفت‌وآمدها به آن گرفتار ویروس جهش‌یافته شده، سایر استانهای کشور وضعیت و شرایطی نسبتا خوبی دارند.


همه چیز درباره هواپیماربایی در پرواز اهواز-مشهد + عکس هواپیماربا / سوابق هواپیماربایی در ایران / لیست امن‌ترین شرکت‌های هواپیمایی

«هواپیماربایی در پرواز اهواز – مشهد» این تیتر یکی از مهم ترین خبرها در 24 ساعت گذشته بود. ماجرایی که در آن مردی قصد ربودن هواپیما و انتقال آن به خارج از کشور را داشت که با هوشیاری پاسداران امنیت پرواز سپاه ناکام ماند. اما مرد هواپیماربا چه کسی است و با چه انگیزه ای دست به این کار زد؟ در لحظاتی که او خلبان و مامور امنیت را تهدید می کرد مسافران چه شرایطی داشتند؟

کلمات کلیدی:
ارسال نظر