زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیدار مادر و پسر بعد از 29 سال دوری

پسر جوانی که 29 سال قبل از مادرش جدا شده بود با کمک مأموران اداره چهارم پلیس آگاهی تهران مادرش را پیدا کرد.
16 اسفند 1399
شناسه : 73308
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/73308
655+
بالا
پسر جوانی که 29 سال قبل از مادرش جدا شده بود با کمک مأموران اداره چهارم پلیس آگاهی تهران مادرش را پیدا کرد.

حادثه 24 - پسر جوانی که 29 سال قبل از مادرش جدا شده بود با کمک مأموران اداره چهارم پلیس آگاهی تهران مادرش را پیدا کرد.
۱۱بهمن امسال پسر 30 ساله‌ای با مراجعه به پلیس آگاهی پایتخت، عنوان کرد که وقتی یک ساله بوده پدر و مادرش از هم جدا شده‌اند و او دیگر مادرش را ندیده است. وی که ساکن کشور ترکیه بود پس از این توضیح از مأموران خواست تا مادرش را پیدا کنند.
پس از این درخواست، مأموران اداره چهارم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و با هماهنگی‌های قضایی، تحقیقات‌شان را آغاز کردند و در مدت ۴ روز موفق شدند، مادر وی را پیدا کنند.
پسرجوان که ساکن ترکیه است دقایقی قبل از دیدار با مادرش گفت: حدود یک سالم بود که پدر و مادرم از هم جدا شدند و بعد از آن پدرم به خاطر کارش کشور را ترک کرد. مادر هم دوباره ازدواج کرد و من دیگر نتوانستم مادرم را ببینم. چون زمان جدایی شیرخواره بودم، هیچ ذهنیتی از چهره مادرم ندارم، اما در سال‌های اخیر تمام فکرم درگیر مادرم شده بود و با خودم می‌گفتم قبل از مرگم باید هرطور شده مادرم را پیدا کنم. من از مادرم متنفر نیستم به او حق می‌دهم و نمی‌توانم قضاوتش ‌کنم، چون من در جایگاه او نبودم و نمی‌دانم که چه اتفاقی در زمان جدایی‌اش از پدرم افتاده اما فقط از او یک سؤال دارم که گناه من چه بود؟ من در این 29 سال شرایط سختی را گذراندم و از ۶ سالگی در کارگاه کیف‌سازی کار می‌کردم.
شوق دیدار

دقایقی بعد از حرف‌های این پسر جوان، وی با راهنمایی مأموران وارد اتاق رئیس اداره چهارم پلیس آگاهی پایتخت شد و مادرش را بعد از 29 سال در آغوش گرفت. مادرش که حالا ‌زنی میانسال شده با دیدن پسرش فقط اشک ریخت و پسرش را در آغوش گرفت و دقایقی بعد که قدری آرام‌تر شد گفت: من هم در این سال‌ها دنبال تو بودم می‌خواستم پسرم را ببینم چند سال قبل از طریق یکی از شبکه‌های مجازی نشانی از تو پیدا کردم و پیام دادم، اما تو پیامم را ندیدی و نتوانستیم باهم ارتباط برقرار کنیم. سرهنگ مرتضی نثاری، معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت در این باره گفت: با تلاش مأموران اداره چهارم پلیس آگاهی پایتخت، این مادر و پسر پس از ۲۹ سال به هم رسیدند.

ارسال نظر