زمان مطالعه: 7 دقیقه

اخبار حوادث امروز (18 آذر 99) از اولین رو در رو شدن پدر و مادر شیما صباگردی با بهلول تا کشف انگشتر اهدایی مقام معظم رهبری در مخفیگاه سارق

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (18 آذر 99) را بازخوانی می کنیم.
18 آذر 1399
شناسه : 70260
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/70260
1921+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (18 آذر 99) را بازخوانی می کنیم.

اولین فیلم از رو در رو شدن پدر و مادر شیما با بهلول

 چند روز گذشته رییس پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد که جسد دختری ۱۶ ساله‌ای که حدود ۱۵ ماه قبل گم شده بود، کشف شده است.

 

کشف اجساد یک خانواده در اطراف پارسیان

 دو زوج جوان به همراه پسر 8 ساله سرنشینان پژو پارس و پراید وانت بودند که در جاده غیر ایمن کوهستانی لامرد به پارسیان براثر بارندگی و ریزش کوه از دره پرت شدند، همگی جان باختند و اجساد آن‌ها در اطراف پارسیان کشف شد.

 همسرکشی در یزد / قاتل در کرمانشاه دستگیر شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتلی در کرمانشاه خبر داد که در شهر یزد اقدام به قتل همسر جوانش کرده بود.


آمار امروز کرونا، فوتی‌ها و مبتلایان / سه شنبه 18 آذر 99

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۱۰۲۳ مورد جدید کووید-۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۵۷۸۰ بیمار نیز در وضعیت شدید این بیماری در مراکز درمانی به سر می برند.


آتش سوزی در کارگاه شارژ سیلندر گاز مایع/ دو نفر سوختند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق سیلندر های گاز مایع در یک کارگاه شارژ و نگهداری سیلندر خبر داد.

 

پیدا شدن انگشتر مقام معظم رهبری در خانه یک سارق

 رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از پیدا شدن یک انگشتر اهدایی مقام معظم رهبری در خانه یکی از سارقان سابقه دار تهرانی خبر داد.

281 مجرم حرفه ای در دام پلیس پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۲۸۱ مجرم حرفه ای در پایتخت خبر داد و در عین حال نسبت به فعالیت شرکت های لیزینگی خودرو نیز هشدار داد.


مرد سنگدل چطور دختر جوان را با ریسمان خفه کرد

مرد کینه جو که به‌دنبال اختلاف با دختری جوان او را با ریسمان خفه و جسدش را در زمین‌های کشاورزی دفن کرده بود در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز پای میز محاکمه می‌ایستد.

 

قاتل صادق برمکی در آخرین لحظات چه گفت؟

همچنان دلش آرام ندارد. 39 ماه و 17 روز انتظار کشید تا تقاص خون پسرش را بگیرد. قصه بی‌قراری‌هایش 2 روز دیگر تمام می‌شود. رقص مرگ در زندان میاندوآب شاید کینه‌اش را صاف کند. کینه‌ای که از شهریور ‌سال 96 بر وجودش مستولی شد. با اینکه سحرگاه نظاره‌گر اعدام یکی از قاتلان پسرش بوده است اما می‌گوید: «هنوز نیمی از وجودم آرام نگرفته است.»

 

اولیای دم شیما صباگردی چه کسانی هستند؟

تازه‌ترین یافته‌ها درخصوص پرونده شیما نشان می‌دهد که زن و مردی که او با آنها زندگی می‌کرد پدر و مادر اصلی او نیستند. حالا در این شرایط، یکی از مهم‌ترین پرسش‌ها این است که چه‌کسی اولیای دم شیماست و حق قصاص دارد؟

پدر شیما صباگردی: او دخترخوانده ام بود

با دستگیری بهلول به‌عنوان قاتل شیما، هر روز ابعاد تازه‌تری از این پرونده برملا می‌شود. پس از کشف جسد و جزئیات ارتکاب قتل، حالا پدر شیما، همان مردی که پیگیری‌هایش باعث کشف این معمای جنایی شد می‌گوید که پدر واقعی شیما نیست و وقتی شیما نوزاد بوده او را به فرزندخواندگی قبول کرده است.


درگیری مرگبار در ارومیه/ عاملان قتل دستگیر شدند

در درگیری شب گذشته خیابان عطایی ارومیه یک نفر بر اثر ضربات چاقو کشته شد.


حکم روح الله زم در دیوان عالی کشور تایید  شد / جزییات احکام قطعی چند پرونده کلان مفاسد اقتصادی

سخنگوی قوه قضاییه گفت: موج برخاسته از شهادت قاسم سلیمانی و محسن فخری زاده بساط آمریکا و اسراییل در منطقه را در هم خواهد پیچید.

بلاتکلیفی 14 ساله یک قاتل؛ یا اعدام یا آزادم کنید

مرد میانسال که در حمایت از خواهرزنش مرتکب قتل شده و به قصاص محکوم شده بود پس از 14 سال بلاتکلیفی در زندان از قضات دادگاه تقاضای تعیین تکلیف در پرونده‌اش کرد.


در پشت پرده 2جنایت مرموز مشهد چه کسانی هستند؟

به‌دنبال قتل 2مرد در جریان 2حادثه مختلف در مشهد، تحقیقات برای دستگیری قاتلان آغاز شده است.

 

جزئیات 50 روز زندگی شیما صباگردی و بهلول در خانه وحشت / بهلول: گاهی با هم شیشه می کشیدیم

«شیما در حال تماشای تلویزیون بود که با هم درگیر شدیم؛ او به خانواده‌ام فحاشی و بی‌احترامی کرد و همین باعث شد که خشمگین شوم و او را به قتل برسانم.» این تازه‌ترین اعترافات بهلول درباره انگیزه‌اش از قتل شیما‌ست؛ دختر 15ساله‌ای که مرداد سال گذشته به‌طرز مرموزی ناپدید شد و صبح شنبه گذشته و پس از ماه‌ها بی‌خبری معلوم شد که بهلول 62ساله که تنها مظنون این پرونده بود، او را به قتل رسانده و جسدش را در باغچه صاحبخانه‌اش دفن کرده است.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر