زمان مطالعه: 9 دقیقه

اخبار حوادث امروز (10 اردیبهشت 99) از دستگیری قاتل راننده تاکسی اینترنتی در شهرری تا پیش بینی پایان کرونا در ایران

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (10 اردیبهشت 99) را بازخوانی می کنیم.
10 اردیبهشت 1399
شناسه : 31266
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/31266
770+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (10 اردیبهشت 99) را بازخوانی می کنیم.

فیلم عجیب از تنبیه زندانیان بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در السالوادور

عکس‌های منتشر شده از سوی دفتر ریاست جمهوری السالوادور از زندان ایسالکو در این کشور، زندانیان در حالیکه برهنه هستند و ماسک بر صورت دارند، بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای عملیات امنیت زندان به صورت فشرده و پشت سر هم بر روی زمین نشانده شده‌اند.

استعفای دبیرکل جمعیت هلال احمر تایید نشد

 مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر از استعفای دبیرکل این جمعیت خبر داد و در عین حال گفت که این استعفا هنوز مورد پذیرش واقع نشده است.

 

زمان پایان کرونا در ایران پیش بینی شد

 پژوهشگران سنگاپور طی بررسی جدیدی، مدلی را برای پیش‌بینی تاریخ احتمالی پایان کووید-۱۹ در کشورهای سراسر جهان از جمله ایران ارائه دادند.

 

سن قربانیان تهرانی کرونا بالاتر از میانگین کشور

بنابر اظهارات فرمانده ستاد مقابله با کرونا ویروس در کلانشهر تهران، سن متوفیان تهرانی ۱۰ سال بالاتر از میانگین سنی متوفیان کشوراست.


اختلاس میلیاردی در سازمان منطقه آزاد قشم

رییس‌کل دادگستری هرمزگان گفت: براساس جمع‌آوری مستندهای لازم، متهم اصلی اختلاس میلیاردی در سازمان منطقه آزاد قشم توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد.

 

28اردیبهشت زمان برگزاری دادگاه عاملان قتل موبایل فروش اسلامشهری

دادگاه عاملان قتل خیابان کاشانی اسلامشهر، ساعت 9 روز ۲۸ اردیبهشت ماه در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی باقری برگزار می‌شود.


دستگیری قاتل راننده تاکسی اینترنتی در شهرری

رئیس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری عامل جنایت و دو همدستش خبر داد و گفت: متهمان انگیزه خود را سرقت مسلحانه از خودروهای تاکسی اینترنتی اعلام داشتند.


آخرین آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا در کشور

دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت:از دیروز تا امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۰۷۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.


جزئیات وام ضروری بازنشستگان تأمین اجتماعی

رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی گفت: احتمالا با مذاکرات صورت گرفته، وام‌های ضروری بازنشستگان تأمین اجتماعی در خردادماه پرداخت می‌شود.


ادعای عجیب مرد همسرکش: جن‌هایی شبیه مار می دیدم

مردی که مدعی بود به‌خاطر فقر و مشکلات اقتصادی با همسرش درگیر شده و او را به قتل رسانده است، در تازه‌ترین تحقیقات ادعای عجیبی را مطرح کرد. او مدعی شده که جن‌هایی را شبیه به مار می‌دیده و برای رهایی زنش از شر این مارها دست به جنایت زده است.

 

دستگیری مرد میلیاردر به اتهام قتل همسرش

پلیس نروژ از بازداشت یک بازرگان ثروتمند به ظن دست داشتن در قتل زنش خبر داد.


مرگ هولناک برادر در آتش سوزی عمدی

پدر و مادر پسر جوانی که در ماجرای آتش سوزی عمدی مغازه میوه فروشی در خیابان سهروردی جنوبی باعث مرگ برادرش شده بود با حضور در دادسرای جنایی خواستار بخشیده شدن پسرشان شدند.

 

سارقان خانم استاد دانشگاه را ربودند

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت دو سارقی خبر داد که یک استاد دانشگاه خانم را ربوده و قصد رها کردن یا به احتمال زیاد به قتل رساندن وی را در بیابانهای اطراف تهران داشتند.


سرقت طلا و جواهرات عروس در روز پاتختی

فرار سارق با کوله‌پشتی هدایای پاتختی سبب شد تا عامل سرقت که هدایا را از عروسی دختر دایی‌اش سرقت کرده‌بود دچار عذاب وجدان شود و ماجرا را برملا کند.


پشت پرده قتل خانواده اصفهانی در کرمان

عامل قتل سه عضو یک خانواده اصفهانی ساکن در شهرستان قلعه گنج در جنوب کرمان، 48 ساعت بعد از جنایت، در یکی از مناطق استان سیستان و بلوچستان دستگیر شد.


برملا شدن راز سوزاندن جسد پیرمرد با اسید توسط دو جوان جنایتکار

دو پسر جنایتکار که به‌خاطر سرقت از پیرمرد تنها وی را به قتل رسانده بودند در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند.


همدستی شوم دختر و شوهرش برای قتل پدر

زن جوان که به خاطر تصاحب اموال پدر ثروتمندش با همدستی شوهر خود او را به‌قتل رسانده بود بزودی با شوهرش و همدستشان در دادگاه کیفری محاکمه خواهند شد.


پرداخت حق السکوت برای پنهان کردن قتل پدر

۱۳‌آبان‌سال‌۹۷ کارکنان یکی از بانک‌های تهران به پلیس خبر دادند که مردی یک فقره چک از مردی مرده برای نقد کردن به بانک ارائه کرده که مأموران در محل حاضر شدند و آن مرد را که رامین نام داشت، بازداشت کردند.


دستگیری مرد سمنانی که همسر صیغه ای خود را گروگان گرفته بود

مردی که همسر موقت سابق خود را در سمنان ربوده و پنج روز با همکاری همدستانش وی را در خانه زندانی کرده بود، در چنگ قانون گرفتار شد.


پیاده‌روهای تهران اجاره‌ داده می‌شود

رئیس شورای شهر تهران از ارسال لایحه بهره‌برداری از پیاده‌روهای تهران توسط شهرداری خبر داد و گفت: در این لایحه به موضوعات مختلف از جمله اجاره پیاده‌راه به برخی اصناف اشاره شده است.

 

جزئیات نقض حکم نجفی از سوی دیوان عالی کشور

وکیل مدافع محمدعلی نجفی؛ شهردار پیشین تهران که در پرونده قتل همسر دومش به قتل عمد محکوم شده بود، با اشاره به برگزاری محاکمه دوباره موکلش در شعبه دهم دادگاه کیفری یک به عنوان شعبه هم عرض، استدلال قضات دیوان عالی کشور برای نقض حکم موکلش را تشریح کرد.


پیج ساشا سبحانی در اینستاگرام ریپورت و بسته شد

پیج ساشا سبحانی، پسر سفیر اسبق ایران در ونزوئلا به دلیل ریپورت کاربران مسدود شد.


شایعه مذاکره فدراسیون فوتبال با استراماچونی

در روزهایی که فوتبال ایران تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا روزهای بی خبری را سپری می کند انتشار یک خبر می تواند دوباره موج تازه‌ای در فوتبال ایجاد کند؛ بازگشت استراماچونی به ایران.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر