حادثه 24 - آژانس نهال گشت که یکی از قدیمی ترین بستر های رزرو تور مسافرتی به صورت آنلاین است، تنها یک ارائهدهنده خدمات نیست؛ بلکه داستانی از سالها تلاش، اعتمادسازی، و ساختن لحظههای بهیادماندنی است که در ادامه میخوانید.
اولین تور نهال گشت؛ اولین گام نهال گشت در گردشگری
آژانس گردشگری نهال گشت که همواره یکی از نام های شناخته شده میان مسافران ایرانی بوده، از سال 96 فعالیت خود را در صنعت گردشگری با فروش تورهای مسافرتی به مقصد مشهد مقدس شروع کرده است. و در مرحله بعدی پس از ایجاد زیرساخت های موجود جهت برگزاری تور های خارجی با کیفیت بالا، فروش تورهای ترکیه و اروپایی را نیز آغاز کرده است.
تاسیس ویزالند؛ راه حل مشکلات ویزای ایرانیان
اما سفر به کشور های اروپایی برای ایرانیان با چالش هایی همراه بود. دریافت ویزا برای ایرانیان با توجه به اتفاقات سیاسی به امری دشوار تبدیل شده بود. با هدف رفع مشکلات و سختیهای اخذ ویزای کشور های اروپایی برای ایرانیان، نهال گشت اقدام به تاسیس مجموعه ویزالند کرد؛ تا مسافر با کمترین دغدغه برای دریافت ویزا، با خیالی آسوده به برنامه ریزی برای یک سفر لذت بخش بپردازد.

آیا میتوان به خدمات نهال گشت اعتماد کرد؟
شاید برای شما هم پیش آمده یک تور مسافرتی با هتل و پرواز مشخص خریداری کردید و زمانی که به هتل میرسید، با وجود رزرو هتل توسط آژانس، هتل ظرفیت خالی ندارد و اجازه اقامت به شما نمیدهند. برخی از آژانس های گردشگری حتی با علم بر این مسئله اقدام به فروش تور با هتل مد نظر شما میکنند و زمانی که شما به مقصد رسیدید و دیگر توانایی بازگشت ندارید هتل را برایتان عوض میکنند.
از همان سال های ابتدایی، صداقت با مسافر یکی از اصلی ترین مزایای نهال گشت بوده و هست. این مسئله با توجه به رضایت مسافران از این آژانس و حتی دریافت تندیس حمایت از حقوق مشتری، به خوبی نشان از احترام نهال گشت به مسافران است. دریافت این تندیس نشان دهنده این است که این آژانس توانسته با ارائه خدمات نوآورانه، منصفانه و باکیفیت، رضایت مشتریان خود را جلب کند.
اطلاعات بهروز؛ تضمین کیفیت خدمات نهال گشت
اگر از مشاوره حرفه ای کارشناسان نهال گشت استفاده کرده باشید، متوجه شده اید که کارشناسان این مجموعه با اطلاعات بروز نسبت به کیفیت خدمات برای مثال یک هتل را به شما پیشنهاد میکنند. این مسئله به دلیل دریافت دائمی بازخورد درباره کیفیت های پرواز و هتل ها از مسافران است؛ که باعث میشود برای مثال اگر یک هتل مسافر ناراضی داشته باشد کارشناس آن هتل را به شما پیشنهاد نکند.

آژانس حرفهای و غیرحرفهای؛ تفاوت در کیفیت خدمات
برخی آژانس ها به کیفیت و رضایت مسافر در طول سفر توجه کمتری دارند. برای مثال همکاری با همه هتل های یک شهر، یک افتخار برایشان محسوب میشود. اما ممکن است برخی هتل ها کیفیت خوبی نداشته باشند و نسبت به هزینه ای که برای آن میپردازید خدمات خوبی ارائه ندهند. یا یک ایرلاین، در زمان بندی پرواز ها ضعف داشته باشد و پرواز هایش با تاخیر انجام شود. نهال گشت در طول این سالها بسیار روی همکاری با برند های منظم و خوش قول که کیفیت خوبی به مسافر ارائه میکنند، حساسیت به خرج داده است.
نهال گشت چه تلاشی برای بهبود کیفیت خدمات کرده؟
ساخت یک سیستم درون سازمانی حرفه ای در نهال گشت باعث شده تا مسافران تمامی خدماتی که برای یک سفر نیاز دارند را به حرفه ای ترین شکل ممکن دریافت کنند. که اهدا جایزه مدیر برتر سال توسط وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران، به مدیریت نهال گشت نشان دهنده این موضوع است. از مسافرت های زیارتی با مجموعه آمنین گرفته تا سفرهای تفریحی به قلب اروپا و خدمات ویزالند برای دریافت راحت ویزا با کمک متخصصان این زمینه، سفر با نهال گشت در آسان ترین و باکیفیت ترین حالت خود قرار گرفته است.