زمان مطالعه: دقیقه

بیماری داریوش و ستار خواننده های قدیمی

داریوش اقبالی، خواننده موسیقی در حاشیه برگزاری کنسرتش درباره شرایط نامناسب جسمانی خود و از جمله از دست دادن هفتاد درصد شنوایی‌اش صحبت کرد.
10 مهر 1403
شناسه : 125151
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/125151
265+
بالا
داریوش اقبالی، خواننده موسیقی در حاشیه برگزاری کنسرتش درباره شرایط نامناسب جسمانی خود و از جمله از دست دادن هفتاد درصد شنوایی‌اش صحبت کرد.

حادثه 24 - داریوش اقبالی، خواننده موسیقی در حاشیه برگزاری کنسرتش درباره شرایط نامناسب جسمانی خود و از جمله از دست دادن هفتاد درصد شنوایی‌اش صحبت کرد.

داریوش اقبالی گفت: سال‌هاست که بیش از هفتاد درصد از شنوایی گوش‌هایش را از دست داده و در این شرایط کارهایش را اجرا کرده است.

این خواننده معروف پیش از انقلاب افزود: مهم این است که نشنوی، اما سال‌ها روی صحنه بخوانی.

بیماری ستار 

عبدالحسن ستارپور مشهور با ستار همچون گروه دیگری از خوانندگان لس آنجلسی به واسطه درآمد قابل توجه برگزاری کنسرت با وجود آنکه نه تنها صدایش را تا حدودی زیادی از دست داده، بلکه توان دو ساعت ایستادن در کنسرت را ندارد، همچنان کنسرت برگزار می‌کند.

به گزارش تابناک، عبدالحسن ستارپور مشهور با ستار همچون گروه دیگری از خوانندگان لس آنجلسی به واسطه درآمد قابل توجه برگزاری کنسرت با وجود آنکه نه تنها صدایش را تا حدودی زیادی از دست داده، بلکه توان دو ساعت ایستادن در کنسرت را ندارد، همچنان کنسرت برگزار می‌کند. در همین ارتباط تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد ستار در اخرین کنسرتش حتی نمی‌تواند به درستی بخواند و نشسته اجرا می‌کند ام از این کنسرت نیز نگذشته است؛ تصاویری که نقدهایی را به این خواننده در پی داشته است.

بیماری ستار خواننده چیست ؟

آخرین اخبار چهره ها و افراد مشهور را در صفحه چهره ها حادثه 24 بخوانید.

 صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر