زمان مطالعه: 3 دقیقه

از عکس یادگاری با تتلو تا بالاترین رای در انتخابات قم و تهران

با اعلام نتایج نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی دو نماینده روحانی که زمانی در کنار تتلو عکس یادگاری گرفتند، در قم و تهران اکثریت آرا را کسب کردند.
14 اسفند 1402
شناسه : 104645
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104645
81+
بالا
با اعلام نتایج نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی دو نماینده روحانی که زمانی در کنار تتلو عکس یادگاری گرفتند، در قم و تهران اکثریت آرا را کسب کردند.
حمید رسایی و تتلو

حادثه 24-    تیرماه سال 92 تقریبا کمتر از دوماه پس از رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آن سال و آن  عکس معروفی که از دیدار سید ابراهیم رئیسی با امیر حسین مقصودلو معروف به تتلو منتشر شد؛ جمعی از اصولگرایان این خواننده پرحاشیه را به مراسمی دعوت کرده و از او تقدیر کردند.

در این مراسم که با عنوان جشن اولین سالگرد راه اندازی فعالیت «فارس پلاس» برگزار شد، چهره هایی مثل عزت الله ضرغامی وزیر فعلی میراث فرهنگی و گردشگری، سید نظام الدین موسوی نماینده فعلی مجلس و جمع دیگری از اصولگرایان حضور داشتند.

دو روحانی دیگر در این مراسم حضور داشتند که تقریبا 10 سال بعد از آن عکس یادگاری در انتخابات مجلس دوازدهم یکی در قم بالاترین رای را آورده و دیگری در تهران رای سوم را کسب کرده است.

سید مجتبی ذالنوری که به مخالفت با برجام معروف است با کسب 149 هزار و 289 رای به عنوان نفر اول انتخابات قم، به مجلس دوازدهم راه یافته است.

حمید رسایی نماینده مجلس هشتم هم بعد از چند دوره ناکامی در انتخابات مجلس این بار به عنوان نفر سوم لیست تهران و با کسب ۴۸۵۷۱۱ به مجلس راه یافته است.

ارسال نظر