زمان مطالعه: 3 دقیقه

خبر بد برای باشگاه استقلال و پرسپولیس / 5 بازیکن وارد پرونده کلاهبرداری کوروش کمپانی شدند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از رسیدگی به اتهامات افراد سرشناس و شناخته شده که اقدام به تبلیغ برای شرکت کوروش کمپانی کرده‌اند خبر داد.
28 بهمن 1402
شناسه : 104017
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104017
1289+
بالا
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از رسیدگی به اتهامات افراد سرشناس و شناخته شده که اقدام به تبلیغ برای شرکت کوروش کمپانی کرده‌اند خبر داد.

حادثه 24 -رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از رسیدگی به اتهامات افراد سرشناس و شناخته شده که اقدام به تبلیغ برای شرکت کوروش کمپانی کرده‌اند خبر داد.

سردار حسین رحیمی رییس پلیس اقتصادی فراجا گفت: متاسفانه در جریان فعالیت شرکت «کوروش کمپانی» برخی افراد سرشناس و شناخته شده اقدام به تبلیغ برای این شرکت کرده‌اند که به اتهامات آنان هم رسیدگی خواهد شد.

از بین چهره‌های مطرح فوتبال می‌توان به نام‌هایی چون علیرضا بیرانوند، کنعانی‌زادگان، پورعلی‌گنجی، مهدی‌پور و رضاوند اشاره کرد که در تبلیغات این شرکت متخلف حضور داشتند.

به گزارش تابناک هادی چوپان، احمد ایراندوست، شاهین صمدپور، صادق بوقی، محسن افشانی اکبرعبدی، امیر علی اکبری، فاطمه گودرزی، دنیا جهانبخت، معین فرجی، خواهران منصوریان، بهرنگ علوی، مرتضی پورعلی گنجی، محسن ابراهیم زاده، هادی ساعی، کنعانی زادگان، حمید لولایی، منوچهر هادی، الهام حمیدی، نیلوفر بهبودی، یوسف تیموری، حسن ریوندی، رضا شفیعی جم، سیدجوادهاشمی، نیوشا ضیغمی، علیرضا بیرانوند، محمد معماریان، مائده علیزاده، آرش رضاوند و متین ستوده شماری از مهم‌ترین چهره‌هایی هستند که به تبلیغ شرکت پانزی کوروش کمپانی پرداختند؛ تبلیغاتی که هنوز مشخص نیست با تبادل چه میزان پول انجام شده است. کوروش کمپانی به محض متواری شدن گردانندگانش، ویدیوهای این اشخاص را پاک کرد.

 سردار حسین رحیمی؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا جزئیاتی از این پرونده  را بیان کرد و گفته است که متهم اصلی این پرونده قبل از تشکیل پرونده متواری شده است، یکی از اعضای اصلی این شرکت بازداشت است و دو نفر دیگر تحت تعقیب هستند و با هماهنگی دستگاه قضایی تمام اموال متهم اصلی پرونده توقیف شده است.

میزان کلاهبرداری کوروش کمپانی بر اساس برآورد‌های غیررسمی، حدود دو هزار میلیارد تومان تخمین‌زده شده است

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر