زمان مطالعه: 3 دقیقه

دفاع تمام قد یک سلبریتی از تبلیغ برای کوروش کمپانی / رفت؟ به ما چه!

محسن افشانی با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود در دفاع از تشویق مردم برای خرید آیفون از شرکت کوروش کمپانی می گوید اگر این شرکت کلاهبرداری کرده به ما ربطی ندارد. می خواستید اعتماد نکنید!
27 بهمن 1402
شناسه : 103963
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103963
179+
بالا
محسن افشانی با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود در دفاع  از تشویق مردم برای خرید آیفون از شرکت کوروش کمپانی می گوید اگر این شرکت کلاهبرداری کرده به ما ربطی ندارد. می خواستید اعتماد نکنید!

حادثه 24 -محسن افشانی یکی از کسانی که اخیرا در کنار تابلوی کوروش کمپانی ایستاد و با دفاع تمام قد از عملکرد این شرکت گفت این ها حرفه ای هستند و می توانند آیفون ارزان دست کاربر بدهند در ویدئویی جدید می گوید: در جایی از دنیا زندگی می کنیم که مثل همه جای دنیا تبلیغات انجام می دهند ولی اگر شرکتی تخلف کند، کسی که تبلیغ کرده فحشش را می خورد

او که پیش تر در تبلیغ خود گفته بود: «اگر من اینجا هستم نه برای تایید کوروش کمپانی؛ به خاطر اینکه تاییده شده است» حالا در ویدئوی جدید می گوید: ما نه دسترسی داریم؛ نه توانایی استعلام داریم. تا زمانی هم که صاحب برند تخلف نکرده نمی شود قصاص قبل از جرم انجام داد. تا سه چهار روز پیش هم (گوشی) تحویل می داد و حالا اگر الان جمع کرده و رفته به من و کسانی که تبلیغ کرده اند ارتباطی ندارد.

وی می گوید: به هر حال من عذرخواهی کردم ولی به ما ربطی ندارد!

وی نوشته است: می خواستید به آیفون 20 میلیونی اعتماد نکنید ما که در مغز صاحب کمپانی نیستیم!

او در تبلیغ خود برای شرکت کوروش کمپانی می گفت: وقتی این ها می توانند آیفون ارزان به دست کاربر بدهند چرا یک عده حسودی می کنند و دارند اذیت می کنند. فقط ما بلدیم رصد کنیم؟ نهادهای مرتبط دارند نظارت می کنند. اشتباه نکنید و نان خیلی از جوان هایی که اینجا هستند و درست کار می کنند را نبریم.

وی می گفت: من از اولی که این جشنواره ها برگزار می شود رصد می کنم و مطمئن بودم که شرکت های رقیب که شبیه کوروش کمپانی کار می کنند به دروغ کار می کنند!

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی  با اشاره به تبلیغ برخی افراد سرشناس برای شرکت کوروش کمپانی گفته است: به اتهامات آنان هم رسیدگی خواهد شد،

ارسال نظر