زمان مطالعه: 3 دقیقه

اعتراف یک بازیکن درباره نامردی سر تیم استقلال

بازیکن تیم استقلال گفت: استقلال هیچ تخلفی انجام نداده، اما برخی تیم‌ها از صبح که بیدار می‌شوند به استقلال حمله می‌کنند و می‌خواهند فرار رو به جلو کنند.
10 دی 1402
شناسه : 102041
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102041
699+
بالا
بازیکن تیم استقلال گفت: استقلال هیچ تخلفی انجام نداده، اما برخی تیم‌ها از صبح که بیدار می‌شوند به استقلال حمله می‌کنند و می‌خواهند فرار رو به جلو کنند.

حادثه 24 - بازیکن تیم استقلال گفت: استقلال هیچ تخلفی انجام نداده، اما برخی تیم‌ها از صبح که بیدار می‌شوند به استقلال حمله می‌کنند و می‌خواهند فرار رو به جلو کنند.
آرش رضاوند پس از پایان دیدار دو تیم استقلال و پیکان در نیم فصل لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران بیان کرد: پیکان با آمدن رضا عنایتی متحول شده است. نیمه اول خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم توانستیم جبران کنیم و سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

او در مورد اینکه تیمش نتوانست کلین‌شیت کند گفت: حیف شد اما فوتبال است و کاری نمی‌توان انجام داد.

رضاوند در مورد انتظار بازیکنان استقلال از اینکه باشگاه به تعهدات خود عمل کند تصریح کرد: ما غیر از واقعیت هیچ چیزی نمی‌گوییم. خود من ۴۵ درصد از قرارداد سال گذشته را طلب دارم و امسال هم ۲۰ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌ام. این در حالی است که تا نیم فصل باید ۵۰ درصد قرارداد خود را دریافت می‌کردیم. همچنین قراردادهای خود را کم کردیم و هر چیزی که باشگاه خواست انجام دادیم. آیا کاری بوده که باشگاه خواسته و ما انجام نداده‌ایم؟ با این شرایط هم من فکر می‌کنم اگر خیلی خوب پیش برویم مانند پارسال قراردادهایمان را می‌گیریم.

این خبر را از دست ندهید:

فوری / اطلاعیه تعطیلی مدارس برای فردا دوشنبه ۱۱ دی

او ادامه داد: من فکر می‌کنم بودجه امسال ما خیلی کم است. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که در زمین نتیجه بگیریم اما انتظار داریم حمایت لازم هم از ما بشود. امیدوارم مشکلات حل شود و آسیبی به تیم نزند چون سال گذشته بر سر همین مسائل بود که در کوران مسابقات آسیب دیدیم.

بازیکن استقلال در مورد اینکه قرارداد برخی بازیکنان ۱۵۰ تا ۱۶۰ میلیارد تومان است گفت: واقعا نامردی است که تیم‌های دیگر سر استقلال می‌ریزند. اگر ما سقف را رعایت نکرده بودیم جریمه می‌شدیم ولی چرا یک مورد هم در مورد استقلال چیزی پیدا نکردند؟ شما تیم‌های دیگر را ببینید که چند ملی پوش گرفته‌اند و همه چیز کاملاً مشخص است. سه تیم دیگر جریمه مالی شدند چون تخلف کرده‌اند اما می‌خواهند فشار را روی استقلال بگذارند آن هم در حالی که این تیم اصلاً بازیکن ندارد.

او ادامه داد: شما تیم استقلال را با سال گذشته مقایسه کنید و ببینید ما چه بازیکنانی را از دست داده‌ایم اما تیم‌های دیگر یک بازیکن از دست داده‌اند در مقابل تیم خود را تقویت کردند و فرار رو به جلو هم می‌کنند. از صبح هم که بیدار می‌شوند فشار را روی استقلال می‌گذارند و راجع به آن صحبت می‌کنند و به استقلال حمله می‌کنند. آقای جاودانی هم گفت استقلال تخلف نکرده است اما تیم‌های دیگر این کار را انجام داده‌اند و فرار رو به جلو می‌کنند. در این میان استقلال فقط ضرر کرد چون هم قراردادها کم شد و هم بازیکنی نگرفت. این در حالی است که دیگران تیمشان دیگر جا ندارد و همه بازیکنان را گرفته‌اند.

 آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

کلمات کلیدی:
ارسال نظر