زمان مطالعه: 3 دقیقه

فوری / اطلاعیه تعطیلی مدارس برای فردا دوشنبه ۱۱ دی

با افزایش آلودگی هوا جلسه کمیته اضطرار برای تصمیم گیری درباره تعطیلی تهران تشکیل شد. فردا ۱۱ دی دی ماه مدارس کدام استان‌ها تعطیل شد؟
10 دی 1402
شناسه : 102068
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102068
1042+
بالا
با افزایش آلودگی هوا جلسه کمیته اضطرار برای تصمیم گیری درباره تعطیلی تهران تشکیل شد. فردا ۱۱ دی دی ماه مدارس کدام استان‌ها تعطیل شد؟

حادثه 24 - با افزایش آلودگی هوا جلسه کمیته اضطرار برای تصمیم گیری درباره تعطیلی تهران تشکیل شد. فردا ۱۱ دی دی ماه مدارس کدام استان‌ها تعطیل شد؟

سنجش کیفیت هوا امروز _یکشنبه دهم دی_ در دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۸۸، بهارستان با شاخص ۱۷۹، پاکدشت با شاخص ۱۵۴، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۵۱، سلامت با شاخص ۱۵۱، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۵۲، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۵۲، در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد. با توجه به تشدید آلودگی هوا، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا استان عصر امروز برگزار شد.

وضعیت آلودگی هوا امروز ۹ دی ماه

ایستگاه‌های فرمانداری شهرری با شاخص ۱۵۴، قائم منطقه ۱۸ با شاخص ۱۷۰، قرچک با شاخص ۱۸۰، ملارد با شاخص ۱۵۱، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۳، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۵۲ و ورامین با شاخص ۱۵۶ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

بر این اساس، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اقدسیه منطقه یک با شاخص ۱۰۷، پارک رازی با شاخص ۱۰۴، پاسداران با شاخص ۱۴۵، پردیس با شاخص ۱۱۳، پونک با شاخص ۱۰۶، تربیت مدرس منطقه ۶ با شاخص ۱۲۳، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۴۰، چشمه با شاخص ۱۰۷، دانشگاه تهران با شاخص ۱۴۰، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده‌اند.

در همین راستا، ایستگاه‌های دماوند با شاخص ۱۱۰، ستاد بحران منطقه ۷ با شاخص ۱۱۴، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۲۳، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۰۸، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۴۶، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۲۰، شهریار با شاخص ۱۲۰، علم و صنعت با شاخص ۱۱۹، لواسانات با شاخص ۱۲۸، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

تعطیلی مدارس 11 دی ماه

استانداری تهران  درباره تعطیلی مدارس در 11 دی ماه اعلام کرده است که فردا مدارس باز هستند.  با توجه به تشدید و استمرار آلودگی و پایداری هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان، بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا، فعالیت ورزشی مدارس استان تهران در تمام مقاطع در محیط‌های باز تا پایان هفته ممنوع است.

پیش بینی هوای تهران در روزهای آینده

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی طی پنج روز آینده با استقرار جوی پایدار و نسبتا آرام، آسمانی صاف تا قسمتی ابری و انباشت تدریجی آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در مناطق پرتردد و صنعتی مورد انتظار است. بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های فیروزکوه با کمینه دمای ۸- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آخرین خبر

طبق اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، فردا مدارس استان تهران دایر است.

ارسال نظر