پایان کلاهبرداری دعانویس زنجانی

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: فردی که در قالب فالگیر و رمال از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.
تاریخ: 23 آذر 1401
شناسه: 92828

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: فردی که در قالب فالگیر و رمال از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه محمد علی آدینه لو در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی اخبار واصله از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری توسط یک رمال و فالگیر خانم، پیگیری ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی زنجان با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمه را که اقدام به کلاهبرداری از طریق دعانویسی می‌کرد، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را حین انجام بزه ارتکابی دستگیر و در تحقیقات به ۷ فقره کلاهبرداری به بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

 رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در ادامه گفت: متهمه با طالع بینی و فال گیری، پس از جلب و سوء‌استفاده از اعتماد قربانیان با دادن وعده‌های دروغین به آن‌ها و برقراری روابط دوستی مبالغ زیادی پول دریافت می‌کرد.

 سرهنگ آدینه لو با اشاره به تحویل متهمه به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: افراد سودجو، مسائل خرافاتی را به اشکال گوناگون در شبکه‌های اجتماعی رواج و به این طریق از اعتماد طعمه‌های خود سوء استفاده می‌کنند که افراد باید مراقب باشند تا با حساسیت و آگاهی بیشتر در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

آخرین اخبار «حوادث زنجان» را در صفحه حوادث زنجان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه