زمان مطالعه: 2 دقیقه

نجات کوهنورد گرفتار در ارتفاعات ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از نجات جان یک کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کوه‌های شهرستان توسط ماموران انتظامی و هلال‌احمر خبر داد.
19 آذر 1401
شناسه : 92657
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92657
269+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از نجات جان یک کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کوه‌های شهرستان توسط ماموران انتظامی و هلال‌احمر خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از نجات جان یک کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کوه‌های شهرستان توسط ماموران انتظامی و هلال‌احمر خبر داد.

سرهنگ محمد مهدیخانی بیان کرد: در پی اعلام مرکز پیام مبنی بر یک مورد نیازهای پلیسی در ورودی روستای خراسانلو، ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ صائین‌قلعه به همراه هلال‌احمر شهرستان ابهر به محل اعزام شدند.

 وی ضمن تشریح این ماجرا، ادامه داد: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که چهار نفر برای کوهنوردی به کوه‌های اطراف صائین‌قلعه - روستای خراسانلو و روستای مهستان (گاودره) رفته‌اند که به علت تاریکی و صعب‌العبور بودن، مسیر اصلی و برگشت را گم کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه برای نجات جان این کوهنواردان، افزود: تلاش ۴ ساعته ماموران کلانتری ۱۵ و هلال‌احمر به نتیجه نرسید از همین رو ضمن هماهنگی با سلسله مراتب فرماندهی جهت پیدایش و کمک به مفقود شدگان ناچارا ماموران اقدام به شلیک ۹ تیر هوایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اضافه کردن این مطلب که در پی شلیک تیر هوایی، خوشبختانه یکی از کوهنوردان به هویت معلوم، صدای تیراندازی را شنیده به سمت ماموران آمد و در نهایت توسط ماموران رویت شد، گفت: با توجه به وضعیت مزاجی وی که نرمال نبود این کوهنورد جهت مداوا و انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل هلال‌احمر شد.

این مسئول تصریح کرد: در همین حین تلاش برای پیدایش بقیه کوهنوردان، عوامل هلال‌احمر اعلام داشتند سه نفر دیگر از کوهنوردان صحیح و سالم در زرند طارم قزوین پیدا شده و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشته‌اند.

مهدیخانی، پلیس را مامن، ملجاء و پناه‌گاه مردم عنوان کرد و گفت: احساس مسئولیت در قبال جان و مال افراد از اولویت‌های پلیس بوده و نیروهای انتظامی شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

آخرین اخبار «حوادث زنجان» را در صفحه حوادث زنجان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر