سقوط مرگبار پسر 5 ساله از طبقه چهارم

پسربچه 5ساله در حال بازی با توپ بود که ناگهان توپش از پنجره به پایین افتاد و کنجکاوی او موجب شد که به پایین سقوط کند و در حادثه‌ای دردناک جانش را از دست بدهد.
تاریخ: 14 آذر 1400
شناسه: 81782

حادثه 24 - پسربچه 5ساله در حال بازی با توپ بود که ناگهان توپش از پنجره به پایین افتاد و کنجکاوی او موجب شد که به پایین سقوط کند و در حادثه‌ای دردناک جانش را از دست بدهد.

صبح جمعه به قاضی محمد تقی شعبانی بازپرس ویژه قتل خبر رسید که پسربچه 5ساله‌ای بر اثر سقوط از ارتفاع جانش را از دست داده است. با اعلام این گزارش، بازپرس جنایی تهران به همراه تیمی از مأموران پلیس تجسس پلیس آگاهی تهران راهی محل حادثه که خیابانی در حوالی نواب بود شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که پسربچه 5‌ساله از طبقه چهارم به پایین سقوط کرده و جانش را از دست داده است.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که مادر کودک برای کمک به همسایه‌اش که قصد نصب پرده خانه‌اش را داشت به خانه او رفته بود. این درحالی بود که مادر قبل از رفتن توپ پسرش را در اختیارش گذاشته و کودک سرگرم بازی با توپ شده بود. اما آنطور که مشخص بود توپ پسربچه از پنجره پذیرایی به پایین افتاده و کودک کنجکاو به مقابل پنجره رفته بود تا ببیند توپش کجا افتاده است. اما کنجکاوی او موجب شد تعادلش را از دست بدهد و به پایین سقوط کند و جانش را از دست بدهد.در این شرایط جسد پسربچه به پزشکی قانونی انتقال یافت.

در همین رابطه