زمان مطالعه: 5 دقیقه

قتل مرموز 2 مرد در تهران با ضربات چاقو

در 2حادثه جداگانه در پایتخت 2مرد با ضربات چاقو قربانی جنایت مرموزی شده اند؛ یکی از آنها پسری بود که برای کار از شهرستان به تهران آمده اما مدتی بعد جسدش در خانه‌اش پیدا شد و دیگری مردی ناشناس است که با ضربات چاقو کشته شده و حالا کارآگاهان تحقیقات برای شناسایی هویت او را آغاز کرده‌اند.
14 آذر 1400
شناسه : 81779
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81779
351+
بالا
در 2حادثه جداگانه در پایتخت 2مرد با ضربات چاقو قربانی جنایت مرموزی شده اند؛ یکی از آنها پسری بود که برای کار از شهرستان به تهران آمده اما مدتی بعد جسدش در خانه‌اش پیدا شد و دیگری مردی ناشناس است که با ضربات چاقو کشته شده و حالا کارآگاهان تحقیقات برای شناسایی هویت او را آغاز کرده‌اند.

حادثه 24 - در 2حادثه جداگانه در پایتخت 2مرد با ضربات چاقو قربانی جنایت مرموزی شده اند؛ یکی از آنها پسری بود که برای کار از شهرستان به تهران آمده اما مدتی بعد جسدش در خانه‌اش پیدا شد و دیگری مردی ناشناس است که با ضربات چاقو کشته شده و حالا کارآگاهان تحقیقات برای شناسایی هویت او را آغاز کرده‌اند.

مدتی قبل پسر 26ساله‌ای برای یافتن کار از شهرستان به پایتخت آمد تا با پیدا کردن کاری مناسب، زندگی‌اش وارد مرحله‌ای تازه شود. او در حوالی میدان آزادی زندگی می‌کرد اما برادرش طی روزهای گذشته هرچه با او تماس می‌گرفت، پاسخ نمی‌داد. شامگاه هفتم آذر ماه، این مرد برای پیگیری وضعیت برادرش مقابل خانه او رفت اما هرچه در زد کسی در را باز نکرد. مرد جوان که نگران برادرش شده بود با پلیس تماس گرفت و با حضور مأموران کلانتری135 آزادی و آتش‌نشانی، در خانه پسر جوان باز شد اما مأموران به محض ورود به داخل خانه با جسد او مواجه شدند.

با گزارش ماجرا به قاضی مصطفی واحدی، بازپرس جنایی تهران، تیم جنایی در محل حاضر و معلوم شد که پسر جوان با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده و حدود 8ساعت از مرگش می‌گذرد.

بررسی‌ها حکایت از این داشت که مقتول مدتی قبل برای یافتن کار از شهرستان به تهران آمده و پس از پیدا کردن کار مناسب و اجاره خانه، در تهران ساکن شده بود اما حالا به طرز مشکوکی به قتل رسیده بود.

در شرایطی که تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را برای کشف راز این جنایت آغاز کرده‌بودند، صبح پنجشنبه گذشته با پیدا شدن جسد مردی در جاده امام رضا (ع) تیم جنایی با یک معمای دیگر مواجه شد.

ماجرا از این قرار است که ساعت 10صبح رهگذری که در حال عبور از این جاده بود، چشمش به پیکر نیمه جان مردی افتاد که دچار خونریزی شدیدی شده بود. مرد رهگذر بلافاصله با اورژانس تماس گرفت و مرد زخمی برای درمان به بیمارستان انتقال یافت. اما تلاش برای نجات او فایده‌ای نداشت و او به کام مرگ رفت.

از آنجایی که متوفی با ضربات چاقو زخمی شده و به کام مرگ رفته بود ماجرای این حادثه به قاضی محمدجواد شفیعی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات در این‌باره را صادر کرد.

بررسی‌ها حکایت از این داشت که قربانی مردی حدودا 55ساله بوده که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. نحوه وارد شدن ضربات نشان می‌داد که او قربانی درگیری مرگبار شده است.

اما مأموران مدارکی به‌دست نیاوردند که هویت وی را فاش کند. در این شرایط بازپرس جنایی دستور انگشت نگاری از جسد را صادر کرد تا شاید هویت مرد ناشناس مشخص شود. از سوی دیگر کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را برای به‌دست آوردن سرنخی از عاملان این جنایت مرموز آغاز کرده‌اند.

ارسال نظر