شیشه قلیان جنایت آفرید

درگیری عجیب 2 جوان در باغ متروکه با قتل یکی از آنها پایان یافت.
تاریخ: 05 اردیبهشت 1400
شناسه: 74695

حادثه 24 - درگیری عجیب 2 جوان در باغ متروکه با قتل یکی از آنها پایان یافت.

شامگاه سوم اردیبهشت‌ماه امسال به قاضی محمدحسین زارعی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که پسری جوان در جریان یک درگیری جان‌باخته است.

با دستور بازپرس جنایی تهران تحقیقات در این خصوص آغاز و مشخص شد که مقتول پسری حدودا 20ساله بوده است. وی بر اثر ضربه چاقویی که به قفسه سینه‌اش وارد شده به قتل رسیده بود.

ماجرا از این قرار بود که مقتول به همراه دوستانش به باغی متروکه در غرب تهران رفته و سرگرم کشیدن قلیان بود. ناگهان قاتل به سمت وی هجوم برده و دست به جنایت زده بود. یکی از شاهدان در این خصوص گفت: مقتول در باغ نشسته و قلیان می‌کشید که ناگهان قاتل به سمت وی رفت. او ناگهان با مقتول درگیر شد و شیشه قلیانش را شکست. برسر همین مسئله درگیری بالا گرفت و ناگهان قاتل با چاقو ضربه‌ای به مقتول زد و از محل متواری شد. من و دوستانم که شاهد ماجرا بودیم، احتمال می‌دهیم که قاتل و مقتول اختلاف قبلی با یکدیگر داشتند اما خبر از آنچه بین آنها گذشته بود، نداریم.

با دستور بازپرس جنایی تهران، جسد‌ مقتول به پزشکی قانونی انتقال یافت و گروهی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را برای یافتن مخفیگاه قاتل فراری آغاز کردند تا با بازداشت وی، اسرار این درگیری مرگبار فاش شود.

در همین رابطه