زمان مطالعه: 1 دقیقه

جیب مشمولان رتبه‌بندی معلمان پر پول می شود | اعلام زمان واریز فوق العاده رتبه بندی معلمان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مرحله اول سرانه مدارس و همچنین مطالبات رتبه‌بندی معلمان شاغل پرداخت شده است.
02 آبان 1402
شناسه : 99995
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99995
227+
بالا
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مرحله اول سرانه مدارس و همچنین مطالبات رتبه‌بندی معلمان شاغل پرداخت شده است.

 حادثه 24 - معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مرحله اول سرانه مدارس و همچنین مطالبات رتبه‌بندی معلمان شاغل پرداخت شده است.

موضوع پرداخت مطالبات معلمان و مطالبات مربوط به رتبه بندی فرهنگیان از موضوعات مورد توجه معلمان بوده است.

علی فرهادی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش عصر امروز در گفت و گو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی از پرداخت حق‌التدریس معوقه معلمان خبر داد.

وی با بیان اینکه مرحله اول سرانه مدارس و همچنین مطالبات رتبه‌بندی معلمان شاغل پرداخت شده است، گفت: فوق‌العاده رتبه‌بندی معلمان بازنشسته هم آبان پرداخت خواهد شد.

فرهادی ادامه داد: در رتبه‌بندی تقریباً هر آنچه از معلمان شاغل شرایط داشتند، به آنها رتبه تعلق گرفت و در احکام‌شان هم اعمال کردیم.

وی درباره بازنشستگان فرهنگی که مشمول رتبه‌بندی می‌شوند، گفت: آموزش و پرورش تمام تکالیفش برای فوق‌العاده رتبه‌بندی این افراد را انجام داده است و کسورات را به صندوق بازنشستگی واریز کرده است؛ صندوق بازنشستگی هم باید بلافاصله احکام آنها را صادر کرده و معوقات شأن را پرداخت کند که فکر کنم در این یک ماه انجام شود.

آخرین اخبار اقتصادی را در صفحه اخبار اقتصادی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر