زمان مطالعه: 2 دقیقه

مقاومت پسر 18 ساله مقابل زورگیران خشن به قیمت جانش تمام شد

زورگیران موتورسوار وقتی با مقاومت طعمه‌شان روبه‌رو شدند با چاقو و قمه به جان او افتادند و جنایت هولناکی را رقم زدند.
02 آبان 1402
شناسه : 99994
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99994
350+
بالا
زورگیران موتورسوار وقتی با مقاومت طعمه‌شان روبه‌رو شدند با چاقو و قمه  به جان او افتادند و جنایت هولناکی را رقم زدند.

حادثه 24 - زورگیران موتورسوار وقتی با مقاومت طعمه‌شان روبه‌رو شدند با چاقو و قمه  به جان او افتادند و جنایت هولناکی را رقم زدند.

شامگاه یکشنبه مردی با اورژانس تماس گرفت وگفت: «پسری جوان در خیابان چاقو خورده؛ لطفا یک آمبولانس برای اعزام وی به بیمارستان بفرستید». اپراتور اورژانس از مرد تماس‌گیرنده خواست تا آدرس دقیق را به او اعلام کند و لحظاتی بعد آمبولانس اورژانس در محل حادثه که خیابان ابوسعید بود، حضور یافت. در آنجا مردی که هدف ضربات چاقو روی زمین افتاده و از هوش رفته بود. مرد زخمی توسط اورژانس معاینه و معلوم شد که وی به دلیل شدت ضربات و خونریزی جان باخته است. در این شرایط بود که گزارش این حادثه به قاضی موسی رضا زاده بازپرس جنایی تهران اعلام شد.

 وقتی تیم جنایی در محل حادثه حاضر شد به تحقیق از شاهدی که با اورژانس تماس گرفته بود پرداخت. وی گفت: من در حال بازگشت به خانه بودم که از دور دیدم دو موتور سوار به سمت پسر جوان هجوم برده و با چاقو و قمه به جانش افتادند. آنها سپس سوار موتور شدند و فرار کردند. من هم فورا با اورژانس تماس گرفتم.

تیم جنایی پس از تحقیق از شاهد به بررسی دوربین های مداربسته پرداخت و مشخص شد که مقتول به دام زورگیران جنایتکار گرفتار شده است. آنطور که تصاویر نشان می داد مقتول در حال گذر از خیابان بود که ناگهان دو جوان موتور سوار به سمتش هجوم بردند. یکی از آنها قمه داشت و دیگری چاقو. آنها قصد سرقت گوشی موبایل مقتول را داشتند اما او مقاومت می کرد. ناگهان زورگیران خشن با چاقو و قمه به جان طعمه شان افتادند تا اینکه موفق شدند گوشی را از دست او بقاپند و فرار کنند.

با کشف این حقیقت، جسد پسر جان باخته که حدودا ۱۸ سال سن داشت به پزشکی قانونی انتقال یافت و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران ماموریت یافتند تا هرچه زودتر زورگیران جنایتکار را دستگیر کنند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر