زمان مطالعه: 1 دقیقه

تیراندازی پلیس در بزرگراه آزادگان برای دستگیری زورگیر فراری

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری از ۱۰ نفر کرده بود، خبرداد.
02 آبان 1402
شناسه : 99987
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99987
170+
بالا
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری از ۱۰ نفر کرده بود، خبرداد.

حادثه 24 - سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری از ۱۰ نفر کرده بود، خبرداد.

سرهنگ کیانوش نظری در تشریح جزئیات این خبر گفت: روزگذشته ماموران عملیات کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی از حضور یک نفر که در محدوده اتوبان آزادگان تهران  با سلاح سرد از شهروندان زورگیری کرده بود، با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. در همین راستا نیز با حضور ماموران در محل هویت متهم شناسایی شد.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های مکرر،  متهم در حوالی اتوبان آزادگان دیده شد و ماموران کلانتری دستور ایست را صادر کردند، این که توجهی به ایست ماموران پلیس نداشت به سرعت متواری شد که در همین راستا ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک شش تیر هوایی، فرد زورگیر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از متهم گفت: ماموران در بررسی‌های بیشتر از این فرد یک قبضه سلاح سرد که زورگیری را به وسیله آن انجام داده بود، کشف و ضبط کردند.

نظری با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیرشده، گفت: این فرد که دارای سوابق متعدد کیفری در امر سرقت بود، در جریان بازجویی‌های انجام شده به ۱۰ فقره سرقت به روش زورگیری اعتراف کرد. در ادامه نیز برای او پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده نیز در حال انجام است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر