زمان مطالعه: 1 دقیقه

خبر مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره افزایش حقوق بازنشستگان

در این خبر به توضیحاتی درباره یک خبر خیلی خوش از رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره افزایش حقوق بازنشستگان پرداخته شده است.
02 آبان 1402
شناسه : 99977
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99977
101+
بالا
در این خبر به توضیحاتی درباره یک خبر خیلی خوش از رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره افزایش حقوق بازنشستگان پرداخته شده است.

حادثه 24 - در این خبر به توضیحاتی درباره یک خبر خیلی خوش از رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره افزایش حقوق بازنشستگان پرداخته شده است.

داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر از توافق مجلس و دولت درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان داد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره تصمیمات اخذ شده برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرد.

داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در گفت‌وگویی ، درباره توافق مجلس و دولت برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، گفت: مذاکرات اولیه در موضوع متناسب‌سازی انجام گرفته و درباره چارچوب‌هایی توافق شده است؛ امیدواریم جزئیات کامل این توافقات را بتوانیم در روزهایی که مجلس در حال رسیدگی به مواد باقی مانده برنامه هفتم است، نهایی و تا پایان رسیدگی به برنامه در مجلس موضوع متناسب‌سازی را تعیین تکلیف کنیم.

وی ادامه داد: طبیعی است که ما و مجلس تمام تلاش خود را به کار می‌بریم که بتوانیم در ارتباط با معیشت بازنشستگان گشایش‌هایی ایجاد کنیم و این متناسب‌سازی به گونه‌ای باشد که بخشی از مطالبات بازنشستگان تامین شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره روند بررسی برنامه و کارشناسی‌های صورت گرفته در این زمینه، تصریح کرد: درباره برنامه توسعه هم در مرکز پژوهش‌های مجلس و هم توسط نمایندگان محترم کارشناسی‌ صورت گرفته از سوی دیگر بخشی از نظرات نمایندگان در قالب مصوبات کمیسیون تلفیق آماده‌سازی شده و بخش دیگر نیز در زمان رسیدگی به عنوان احکام الحاقی پیشنهاد می‌شود.

منظور افزود: در مجموع ما از میزان تعامل و همکاری که نمایندگان داشتند و به تقویت محتوای لایحه کمک کردند و مشارکتی که در تصویب لایحه دولت اتفاق افتاده، قدردان هستیم؛ برنامه هفتم با برنامه ششم بسیار متفاوت است زیرا احکام تحولی مهمی را در برنامه هفتم داریم.

آخرین اخبار اقتصادی را در صفحه اخبار اقتصادی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر