زمان مطالعه: 1 دقیقه

اعتراف مأمور قلابی به ۱۰ فقره اخاذی در آستارا

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری یک مأمور قلابی در شهرستان آستارا خبر داد و گفت: متهم دستگیر شده با اعتراف به ۱۰ فقره اخاذی از شهروندان روانه زندان شد.
02 آبان 1402
شناسه : 99973
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99973
153+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری یک مأمور قلابی در شهرستان آستارا خبر داد و گفت: متهم دستگیر شده با اعتراف به ۱۰ فقره اخاذی از شهروندان روانه زندان شد.

حادثه 24 - جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری یک مأمور قلابی در شهرستان آستارا خبر داد و گفت: متهم دستگیر شده با اعتراف به ۱۰ فقره اخاذی از شهروندان روانه زندان شد.

سردار حسین حسن‌پور با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که پلیس همواره نسبت بر آن تاکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مأمور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.

وی افزود: در پی گزارشات مردمی مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان مأمور پلیس نسبت به اخاذی از شهروندان و سو استفاده از پوشش انتظامی اقدام می‌کند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پس از بررسی‌های صورت گرفته، صحت موضوع محرز و مشخص شد این فرد با وعده‌های دروغین از مردم پول دریافت می‌کند افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان آستارا، مخفیگاه این فرد را در منطقه باغچه‌سرا شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از معرفی متهم ۴۵ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: این فرد به ۱۰ فقره اخاذی اعتراف و با ثبت شکایات شهروندان روانه زندان شد.

سردار حسن‌پور در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی شکات احتمالی این پرونده ادامه دارد از همکاری مردم با پلیس تقدیر و تشکر کرد افزود: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتفاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در جامعه برقرار کرد.

آخرین اخبار «حوادث گیلان» را در صفحه حوادث گیلان و حوادث رشت حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر