زمان مطالعه: 1 دقیقه

اعضای باند سرقت مسلحانه در کرمان دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی کرمان از دستگیری ضربتی سه سارق مسلح در پی ارتکاب آنان به ۲ فقره سرقت مسلحانه خودرو در این استان خبر داد.
01 آبان 1402
شناسه : 99962
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99962
144+
بالا
رییس پلیس آگاهی کرمان از دستگیری ضربتی سه سارق مسلح در پی ارتکاب آنان به ۲ فقره سرقت مسلحانه خودرو در این استان خبر داد.

حادثه 24 - رییس پلیس آگاهی کرمان از دستگیری ضربتی سه سارق مسلح در پی ارتکاب آنان به ۲ فقره سرقت مسلحانه خودرو در این استان خبر داد. 

به گزارش شامگاه دوشنبه سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در تشریح جزییات این خبر گفت: سه سارق مسلح با شلیک هوایی و تهدید شهروندان اقدام به سرقت یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پژو پارس کرده بودند که با بررسی دقیق صحنه سرقت و کارشناسی پوکه های اسلحه در آزمایشگاه فیزیک جنایی، مشخص شد هر دو سرقت توسط یک گروه صورت گرفته است.

وی افزود: در این راستا با پیگیری های تخصصی و ردزنی های بعدی ماموران پلیس آگاهی، دو نفر از اعضای این باند سرقت در دو عملیات جداگانه در شهر کرمان دستگیر و سرکرده اصلی این باند نیز که از متهمان سابقه دار بود در مخفیگاهش در یکی از شهرهای جنوبی استان شناسایی و دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی استان کرمان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند، خودروهای مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد و متهمان نیز با صدور قرار بازداشت موقت تحویل زندان شدند.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر