زمان مطالعه: 1 دقیقه

گواهی فوت زن ناشناس یک خانواده را به دردسر انداخت

زن جوان فکر نمی‌کرد وقتی قصد تقسیم ارثیه مادرش را با اعضای خانواده دارد، گواهی فوت دوم که با تاریخ تولد مادرش به نام زن دیگری صادر شده، آنها را به دردسر بیندازد.
01 آبان 1402
شناسه : 99950
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99950
184+
بالا
زن جوان فکر نمی‌کرد وقتی قصد تقسیم ارثیه مادرش را با اعضای خانواده دارد، گواهی فوت دوم که با تاریخ تولد مادرش به نام زن دیگری صادر شده، آنها را به دردسر بیندازد.

حادثه 24 - زن جوان فکر نمی‌کرد وقتی قصد تقسیم ارثیه مادرش را با اعضای خانواده دارد، گواهی فوت دوم که با تاریخ تولد مادرش به نام زن دیگری صادر شده، آنها را به دردسر بیندازد.

دیروز زن جوانی با حضور در شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران شکایت کرد که گواهی فوتی با مشخصات مادرش صادرشده که او و خانواده‌اش را برای تقسیم ارثیه خانوادگی به دردسر انداخته است و گفت: مادرم ۱۰سال قبل بیمار بود و تحت درمان قرار گرفت اما بعد از چند ماه فوت کرد. بعداز آن که گواهی فوت او صادر شد، پیکراو را تحویل گرفته و دفن  شد. مادرم قطعه زمینی در شهرستان داشت و قرار بود آن را بعد از کارهای انحصار وراثت بفروشیم و پول آن میان من و بقیه اعضای خانواده که وراث بودند، تقسیم شود. شاکی ادامه داد: در ادامه پیگیری کارهای انحصار وراثت، پی بردیم حق فروش زمین را نداریم، چون همان روزی که مادرم فوت شده و دفنش کردیم، گواهی فوت دیگری نیز با مشخصات تولد مادرم اما با نام و فامیلی یک خانم دیگر صادر شده که ما را اکنون به دردسر انداخته است. محمد جواد شفیعی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: با توجه به این شکایت قرار شد موضوع را بررسی کنیم تا معلوم شود زن دوم، فوت شده یا نه و این‌که چرا این گواهی فوت با تاریخ تولد مادر فوت شده شاکی، صادرشده است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

کلمات کلیدی:
ارسال نظر