زمان مطالعه: دقیقه

اشد مجازات برای قاتل محمودرضا جعفرآقایی، وکیل شاهرودی

رئیس کل دادگستری استان سمنان از صدور کیفرخواست برای مباشر در قتل وکیل شاهرودی خبر داد و گفت: با صدور کیفرخواست، اشد مجازات در انتظار قاتل است.
01 آبان 1402
شناسه : 99945
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99945
246+
بالا
رئیس کل دادگستری استان سمنان از صدور کیفرخواست برای مباشر در قتل وکیل شاهرودی خبر داد و گفت: با صدور کیفرخواست، اشد مجازات در انتظار قاتل است.

حادثه 24 - رئیس کل دادگستری استان سمنان از صدور کیفرخواست برای مباشر در قتل وکیل شاهرودی خبر داد و گفت: با صدور کیفرخواست، اشد مجازات در انتظار قاتل است.

محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از صدور کیفرخواست برای مباشر در قتل مرحوم محمودرضا جعفرآقایی، وکیل شاهرودی خبر داد و اظهار کرد: با صدور کیفرخواست، اشد مجازات در انتظار قاتل است.

 وی گفت: شهریورماه سال جاری آخرین مظنون به قتل وکیل شاهرودی در یکی از استان‌ها شناسایی و دستور دستگیری و انتقال وی به محل وقوع جرم صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: پس از بازسازی صحنه وقوع جرم، مظنون به قتل مرحوم جعفرآقایی اعتراف کرد و دستورات قضائی لازم برای رسیدگی سریع و دقیق به پرونده صادر شد.

عبداللهی گفت: در ارتباط با این پرونده برای هشت نفر قرار جلب به دادرسی با اتهاماتی از جمله مباشرت و معاونت در قتل و کمک به خلاصی متهم صادر و در کیفرخواست از دادگاه صالح، اشد مجازات برای قاتل و معاونان در بزه درخواست شده است.

وی تصریح کرد: امنیت مؤلفه‌ای است که به هیچ عنوان نباید خدشه‌دار شود؛ وقتی افرادی با برنامه‌ریزی قبلی قصد تعرض به آزادی مشروع شهروندان را دارند، باید منتظر برخورد قانونی و عبرت‌آموز دستگاه قضائی باشند.

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر