زمان مطالعه: 1 دقیقه

مخفیگاه عامل جنایت در قشم لو رفت

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با اقدام به موقع کارآگاهان پلیس شهرستان زابل عامل قتل تبعه افغانی شناسایی و دستگیر شد.
30 مهر 1402
شناسه : 99930
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99930
169+
بالا
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با اقدام به موقع کارآگاهان پلیس شهرستان زابل عامل قتل تبعه افغانی شناسایی و دستگیر شد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با اقدام به موقع کارآگاهان پلیس شهرستان زابل عامل قتل تبعه افغانی شناسایی و دستگیر شد.

سردار  دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل عمد بر اثر نزاع و درگیری در جزیره قشم و دریافت خبر متواری شدن یکی از متهمان به شهرستان زابل، موضوع دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام تحقیقات میدانی و کار دقیق پلیسی مخفیگاه عامل این جنایت را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

سردار جلیلیان تصریح کرد: در نهایت متهم 37 ساله طی یک اقدام غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و در مواجهه با ادله و مستندات پلیسی به مشارکت در قتل به علت اختلافات قبلی اعتراف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر