زمان مطالعه: 1 دقیقه

گذشت خانواده قمی از خون فرزند 19 ساله شان

روابط عمومی دادستانی قم اعلام کرد:‌ خانواده یک مقتول درقم از قصاص قاتل فرزند۱۹ ساله خود که دو سال پیش توسط جوانی۲۱ ساله در یک نزاع با چاقو کشته شد، گذشتند.
29 مهر 1402
شناسه : 99911
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99911
165+
بالا
روابط عمومی دادستانی قم اعلام کرد:‌ خانواده یک مقتول درقم از قصاص قاتل فرزند۱۹ ساله خود که دو سال پیش توسط جوانی۲۱ ساله در یک نزاع با چاقو کشته شد، گذشتند.

 حادثه 24 - روابط عمومی دادستانی قم اعلام کرد:‌ خانواده یک مقتول درقم از قصاص قاتل فرزند۱۹ ساله خود که دو سال پیش توسط جوانی۲۱ ساله در یک نزاع با چاقو کشته شد، گذشتند.

با مساعدت دادستان و پیگیری اجرای احکام کیفری دادسرا، کمیته صلح و سازش ستاد دیه و سازمان امور زندان‌ها در جلسه ای که با حضور معاون دادستان، مسئولان ستاد دیه قم و خادمیاران حرم امام رضا(ع) برگزار شد، خانواده مقتول با امضای برگه‌های قضایی نسبت به قصاص قاتل فرزند خود اعلام رضایت کردند.

این دو جوان در آذر سال ۱۴۰۰ بر سر موضوع ناچیزی درگیر شده بودند که با ضربات چاقوی متهم، مقتول جانش را از دست می‌دهد. 

روابط عمومی دادستانی قم همچنین اعلام کرد:‌به برکت این بخشش در آستانه میلاد امام حسن عسکری(ع) با مساعدت رحیمی معاون دادستان قم با اعطای مرخصی منتهی به آزادی فرزند دیگر خانواده مقتول که به اتهامی دیگر در حبس به سر می‌برد، موافقت و وی از زندان آزاد شد.

یکی از شروط خانواده مقتول برای آزادی این جوان قاتل خادمی امام حسین(ع) در هیئت‌های عزاداری پس از آزادیش بود. در پایان این جلسه یک جلد قرآن کریم نفیس به همراه هدیه ای از سوی آستان علی بن موسی الرضا(ع) به خانواده مقتول اهداء شد.

آخرین اخبار «حوادث قم» را در صفحه حوادث قم حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر